نگاهی نزدیک به آیفون ۸ پیش از رونمایی! + فیلم و تصویر

در هفته‌های گذشته تصاویر زیادی از آیفون ۸ منتشر شده و اکثر ما آن‌ها را دیده‌ایم. بسیاری از آن‌ها دور از واقعیت بودند ولی برخی دیگر شباهت زیادی به طرح‌های گرافیکی منتشر شده داشتند و با تایید منابع معتبر، اهمیت بیشتری پیدا کردند.
یکی از مدل‌هایی که اکثر کارشناسان آن را آیفون ۸ بعدی می‌دانند را در ویدیو زیر مشاهده خواهید نمود. این گوشی مانند عکس‌های قبلی از دوربین دوگانه عمودی بهره می‌برد و خبری از حسگر اثرانگشت در قاب جلویی و پشتی آن دیده نمی‌شود!

 
 
 

دانلود

به گزارش اینتیتر به نقل ازبه نقل از دجی رو،این نزدیک‌ترین طرح به آیفون ۸ می‌باشد. ویدیو مربوط به این گوشی را در زیر مشاهده نمایید:

همانطور که مشاهده می‌کنید در این ویدیو ابعاد این گوشی نیز اندازه گیری می‌شوند که ۱۴۳٫۵ میلی‌متر طول، ۷۱ میلی‌متر عرض و ۷٫۵ میلی‌متر ضخامت این گوشی می‌باشد. این ابعاد نشان می‌دهد که ایفون ۸ از ایفون ۷ بزرگتر می‌باشد ولی از آیفون ۷ پلاس کوچکتر است.

آیفون ۸ از صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی بهره می‌برد و حاشیه‌های کم اطراف آن، پرچمدار امسال اپل را از نسل‌های قبلی خود متمایز می‌کند. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم در این گوشی حسگر اثرانگشت فیزیکی دیده نمی‌شود و احتمالا شاهد استفاده از تکنولوژی حسگر اثرانگشت داخلی در این گوشی باشیم. البته ممکن است اپل در لحظات آخر تصمیم خود را عوض کند و از حسگر اثرانگشت فیزیکی استفاده نماید.
تا چند هفته دیگر اپل از جدیدترین و به روز‌ترین آیفون خود رونمایی می‌کند. قطعا شاهد معرفی یک محصول فوق‌العاده با طراحی خاص و جذاب از این کمپانی خواهیم بود. تا آن زمان باید منتظر ماند تا دید که ایفون ۸ چه ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد!

برای پیگیری آخرین اخبار در مورد ایفون ۸ با کلیک همراه باشید.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.