رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آغاز دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ +لینک

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ از هم‌اکنون خبر داد.

حسین توکلی، اظهار کرد: کارت آزمون سراسری سال ۹۶ تمام داوطلبان در گروه‌های آزمایشی پنجگانه از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان تا روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ۹۶ برای دریافت کارت فرصت دارند.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، وی افزود: داوطلبانی که در دو یا سه گروهی آزمایشی متقاضی شده اند علاوه بر دریافت پرینت کارت گروه ازمایشی اصلی نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در گروه آزمایشی دوم یا دوم و سوم اقدام کنند.

توکلی گفت: داوطلبان باید با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲رقمی) و شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶رقمی) و نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: با توجه به عدم ارسال سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی داوطلبان فارغ التحصیل سال تحصیلی ۹۵-۹۶ از سوی وزارت آموزش و پرورش تا این تاریخ داوطلبان برای مشاهده سوابق مذکور به اطلاعیه‌ای که در روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۹۶ بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد، مراجعه کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.