رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سرقت ۵۰۰۰ دلاری با شیرموز

مردی برای سرقت ۵۰۰۰ دلاری، شریک مالی‌اش را با شیرموز مسموم و او را کنار دره‌ای در جاده چالوس رها کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از جام‌جم آنلاین، تابستان ۹۳، ماموران راهور در جاده چالوس، مردی میانسال را درحالی که کشان‌کشان خود را از دره به بالا می‌کشید، نجات دادند. او پس از انتقال به بیمارستان گفت: «امروز پس از خریدن ۵۰۰۰ دلار از یک صرافی در تهران، همراه شریکم راهی چالوس شدیم، اما او در بین راه با شیرموز مسموم، بیهوشم کرد. بعد از بیدار شدن متوجه شدم کنار دره افتاده‌ام و دلارهایم دزدیده شده است.»

با ثبت شکایت مالباخته، کارآگاهان تصاویر دوربین‌های مداربسته صرافی را بازبینی کردند و شماره پلاک خودروی متهم را به دست آوردند. او چند روز بعد دستگیر شد و به سرقت دلارها اعتراف کرد تا پرونده‌اش برای رسیدگی در اختیار شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گیرد.

شاکی در جلسه دادگاه، گفت: «من دستفروش بودم و در مترو با متهم آشنا شدم. او خود را لیدر توریست‌های عرب معرفی کرد و گفت مدتی است دلار گران شده و اگر پول‌هایم را در این راه سرمایه‌گذاری کنم، سود می‌برم. از من خواست ۵۰۰۰ دلار بخرم. روز حادثه، درحالی که دلارها را در کیفم گذاشته بودم، سوار خودرویش شدم تا به جاده چالوس برویم، اما او در بین راه با شیرموز مسموم، بیهوشم کرد. وقتی بیدار شدم، کنار دره بودم. کشان‌کشان خود را کنار جاده رساندم و توسط ماموران راهور نجات یافتم.»

سپس متهم با رد ارتکاب به آدم‌ربایی گفت: «من سرقت را قبول دارم، اما هیچ شیرموز مسمومی به شاکی ندادم. او با میل خودش سوار خودرویم شد تا به جاده چالوس برویم. در بین راه حالش بد شد و من از موقعیت استفاده کردم و کیف پولش را دزدیدم. بعد هم او را کنار جاده رها کردم.»

در پایان دادگاه، متهم ده روز از شاکی فرصت گرفت تا رضایت او را جلب کند. جلسه آینده دادگاه بزودی برگزار می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.