رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مرگ ۴ جوان در چاه سفره خانه +تصویر

گرفتار شدن چهار نفر مرد جوان در اعماق چاه در یک سفره خانه سنتی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش اینتیتر به نقل از سازمان آتش نشانی، همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، بلافاصله نیروهای آتش نشانی سه ایستگاه آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت ۱۹:۲۱ عصر روز گذشته به خیابان ولیعصر(عج)، کوچه اسعدی رهسپار شدند.


به گفته مدیر منطقه شش عملیات آتش نشانی، در محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی ساز دارای سه طبقه منفی مشاهده شد که طبقه منفی سه این ساختمان دارای کاربری سفره خانه سنتی بود و به حالت نیمه تعطیل درآمده و در قسمت زیرین این سفره خانه یک اتاقک ۱۰ متر مربعی قرار داشت.

وی افزود: چهار نفر از عوامل سفره خانه در حال حفر یک حلقه چاه ۸ متری بودند که در انتهای چاه گرفتار شده و قادر به خارج شدن از چاه نبودند.

مدیر منطقه شش عملیات تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از بررسی متوجه وجود گازهای سمی در داخل چاه شدند و به سرعت ایمن سازی های لازم را انجام دادند و با استفاده از دستگاه های دمنده اقدام به تهویه هوای داخل چاه کردند.

مرتضی بهروز ادامه داد: با توجه به باریک بودن دهانه چاه و قرار داشتن چهار نفر در عمق چاه، نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان و با به وسیله تجهیزات مخصوص خود را به عمق ۸ متری چاه رساندند و در یک عملیات ۸ ساعته هر چهار نفر مرد جوان که حدودا ۲۱ تا ۲۸ ساله بودند را از چاه خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

گفتنی است؛ متاسفانه پس از معاینات اولیه از سوی کادر پزشکی اورژانس مشخص شد هر چهار نفر در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.