رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سردار دهقان : وزیر دفاع آمریکا به پزشک مراجعه کند

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: وزیر دفاع آمریکا به پزشک مراجعه کند فکر کنم تب دار بوده و داشته هذیان می‌گفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر ، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره حضور در کابینه آتی گفت: تاکنون بحث جدی در این باره صورت نگرفته است البته تعیین سیاست ها به عهده رئیس جمهور است.

وی درباره اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: این اظهارات جدید نیست. این حرف تازه ای نیست از روز اولی که انقلاب اسلامی پیروز شده آمریکایی ها هر کاری توانستند کردند. کافیست در تاریخ مرور کرده و نتیجه این خوی استکباری خود را ببینند.

دهقان ادامه داد: حاصل این خوی استکباری جز این نبوده که باعث تنفر ملت ها شده و امریکا جرئت نمی کند در هیچ جریانی در هیچ جای دنیا دخالت کند. ملت ما ثابت کرده هر زمان امریکایی ها خواستند دخالت کنند یا کسانی نیابتا دخالتی داشته باشند، پاسخ انها را دادند. نه تحقیر و نه توهینی را از طرف هیچ کس نمی پذیرند.

وی تصریح‌ کرد: وزیر دفاع آمریکا هم به پزشک مراجعه کند فکر کنم تب دار بوده و داشته هذیان می‌گفته است.

وزیر دفاع درباره حضور داعش در یمن بعد از شکست در عراق گفت: برای پذیرش اجتماعی داعش باید جایی باشد و ابتدا از خود سیمای اسلامی نشان دهد و موصل را برای استقرار خود انتخاب کرد اما آنچه در عمل نشان داد هیچ نزدیکی به اسلام نداشت. جریان داعش امروز ایدئولوژی ای شده که پشتوانه عقلی ندارد. ما تفکر داعش را نا امنی و تهدیدی برای جهان می دانیم. اینها به جریان پراکنده ای تبدیل شدند که ممکن است به کارهایی پراکنده و بی هدف انجام دهند.

وی گفت: تولید تمام اقلام نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع انجام می شود که براساس نیاز نیروهای مسلح است.

دهقان درباره افزایش سلاح های راهبردی از سوی وزارت دفاع گفت: وقتی حرفی از سوی یک مقام مسئول مطرح می شود این بدان معنی است که یک پشتوانه ای داشته. آنچه مقامات رسمی مطرح می کنند باید مبنا قرار گیرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.