رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هتل مجلل ماه عسل مسی +تصاویر

بدون شک ازدواج لیونل مسی یکی از پرسر و صداترین خبرهای روز دنیا بود. این بار مروری بر هتلی که او و همسرش در ماه عسل لوکسشان در آن اقامت کرده اند خواهیم داشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از  لست سکند، وقتی درباره یکی از گرانترین فوتبالیست های جهان صحبت می کنیم قطعا باید با گرانترین و لوکس ترین امکانات نیز روبه رو شویم. ویلای اختصاصی او که همراه همسرش و همبازی خود لوییز سوارز در آن اقامت داشتند در جزیره آنتیگوا در منطقه دریای کاراییب قرار دارد که مساحتی ۳۸۵ مترمکعبی دارد ، این ویلا سه اتاق خواب و سه حمام مجزا در هر اتاق خواب دارد.

این ویلای مجلل که مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون و دیوارهای شیشه ای است یک اتاق نشیمن چهار نفره و یک اتاق ناهارخوری هشت نفره دارد که یکی داخل خانه و دیگری در فضای باز قرار گرفته است. علاوه بر اینها دسترسی این ویلا به ساحل بسیار ساده است و زمین گلف نیز برای بازی آنها موجود می باشد.

حتی اگر میهمانان این ویلای لوکس و اختصاصی علاقه ای به ساحل رفتن نداشته باشند ، می توانند اوقات خود را در استخر وسیع روباز این ویلا بگذرانند و از امکاناتی نظیر جکوزی بهره مند شوند.

هتل جومبی بی ( Jumby bay ) یکی از هتل های گروه هتل های رزوود است که شامل چندین ویلا و سوییت لوکس و اختصاصی می شود. ویلای اختصاصی اقامت لیونل مسی با نام "ستاره دریا " شناخته شده است ، چرا که معتقدند بهترین و زیباترین چشم انداز دریای کاراییب را می توان از این هتل مشاهده کرد.

لیونل مسی تصاویری از این ویلا  را در شبکه های اجتماعی خود برای طرفدارانش منتشر کرده است ، ویلایی  که هزینه اقامت در آن شبی حداقل ۴۰۰۰ دلار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.