رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

افزایش ۱۷ هزار تومانی نرخ طلا در یکسال

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته با افزایش قیمت حدود ۱۷ هزار تومانی در بازار داخلی همراه شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، هر گرم طلای ۱۸ عیار بهار امسال نسبت به بهار ۱۳۹۵ با تحولات و تغییرات بسیار زیادی همراه شده است. به طوری که این نوع طلا در مجموع حدود ۱۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در ابتدای فروردین سال گذشته حدود ۱۰۲ هزار تومان قیمت داشت. در ادامه این نوع طلا به ۱۰۳ هزار و ۶۵۰ تومان رسید و در میانه ماه با نرخ ۱۰۴ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار آزاد عرضه شد. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در آخر ماه سال ۱۳۹۵ حدود ۱۰۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین این نوع طلا در دومین ماه سال گذشته در روزهای نخست ۱۰۴ هزار و ۸۷۰ تومان قیمت داشت و در ادامه با روند افزایشی به ۱۰۶ هزار تومان رسید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در این ماه در روزهای بعد به حدود ۱۰۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و در اواخر ماه ۱۰۳ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه شد.

این نوع طلا در خردادماه سال ۱۳۹۵ در اولین روزها حدود ۱۰۳ هزار تومان در بازار آزاد فروخته شد. در ادامه با روندی نزولی به حدود ۱۰۱ هزار تومان رسید و در روزهای پایانی ماه با معکوس شدن روند خود به ۱۰۵ هزار و ۷۰ تومان رسید.

این نوع طلا در فروردین ماه سال جاری با نرخ ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان روند خود را آغاز کرد ودر ادامه با حرکت افزایشی به ۱۱۷ هزار و ۵۰ تومان رسید. در روزهای بعد روند آن معکوس شد و با نرخ حدود ۱۱۶ هزار تومان عرضه شد  و در ادامه و در روزهای پایانی ماه به قیمت ۱۱۷ هزار و ۸۳۰ تومان عرضه شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در دومین ماه سال ۱۳۹۶ با قیمت ۱۱۸ هزار و ۱۷۰ تومان فروخته شد. در میانه‌های ماه این نرخ با حرکت کاهشی به حدود ۱۱۷ هزار تومان رسید و در روزهای پایانی ماه اردیبهشت با ادامه روند کاهشی خود با قیمت حدود ۱۱۵ هزار تومان در بازار آزاد فروخته شد.

همچنین این نوع طلا در خردادماه سال جاری با نرخ ۱۱۵ هزار و ۱۸۰ تومان در روزهای نخست فروخته شد و در ادامه به نرخ ۱۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. همچنین در روزهای پایانی در ادامه روند خود به حدود ۱۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار در کمترین نرخ خود در بهار پارسال حدود ۱۰۱ هزار تومان عرضه شد و بیشترین نرخ خود در بهار ۱۳۹۶ حدود ۱۱۸ هزار تومان عرضه شد که اختلاف قیمت حدود ۱۷ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.