رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آخرین نسخه آزمایشی Android O منتشر شد

گوگل طبق برنامه چهارمین و آخرین نسخه آزمایشی اندروید ۸ را برای توسعه دهندگان آماده کرد تا همه چیز برای انتشار نسخه نهایی این سیستم عامل در ماه آینده آماده شود.

 

درحالی که هنوز نام نسخه بعدی اندروید رو نمی‌دانیم؛ گوگل چهارمین و آخرین نسخه آزمایشی اندروید ۸ یا همان Android O را طبق برنامه منتشر کرد.

Android O Developer Preview 4   ، به گزارش اینتیتر به نقل از جی اس ام  در واقع کاندید انتشار است به این معنی که آخرین تغییرات و رفع باگ‌ها روی آن انجام شده و به پایداری کامل رسیده است بنابراین توسعه دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را روی این نسخه تست کنند و در صورت به وجود آمدن مشکل ایرادات را پیش از انتشار نسخه نهایی رفع نمایند.

اگر از دارندگان گوشی‌های Pixel، Pixel XL، Nexus 5X یا Nexus 6P هستید با عضو شدن در Android Beta Program می‌تواند چهارمین نسخه آزمایشی اندروید ۸ را روی گوشی خود نصب کنید یا به صورت دستی با استفاده از فایل ایمیج منتشر شده گوشی خود را به روز نمایید.

انتظار داریم گوگل نسخه نهایی اندروید ۸ را ماه آینده منتشر نماید و، همچون سال گذشته، اولین به روزرسانی این سیتسم عامل را همزمان با معرفی گوشی‌های جدید پیکسل به کاربران عرضه کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.