رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تغییرات جدید پژو در مدل ۳۰۸ +عکس

در حالیکه ظاهر و بدنه کراس‌اوورها شیک و مطابق مد روز است، سرنوشت هاچبک‌های خانوادگی کلاسیک در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این وجود نگرش به این خودروها چندان هم ناامیدانه به نظر نمی‌رسد. اگرچه بسیاری از نمایندگی‌های فروش پژو در جهان در خصوص ۳۰۰۸ ها صحبت می‌کنند، هاچبک‌های ۳۰۸ در بسیاری از نقاط جهان محبوبند.

 

به گزارش اینتیتر به نقل از عصر ایران ، در حالیکه نمایندگی‌های فروش پژو در بسیاری از نقاط جهان به ویژه اروپا در حال تامین تقاضا برای ۳۰۰۸ های پژو- خودروی سال اروپا در ۲۰۱۷ – هستند، برند فرانسوی هاچبک‌های ۳۰۸ خود را ارتقاء می‌دهد.

همان‌طور که انتظار می‌رود تغییرات روی نسخه‌های هاچبک ۳۰۸ در مدل‌های اروپائی کم است. این احتیاط در پژو بی سابقه نیست و در ظاهر درب موتور و سپرها خلاصه می‌شود. پژو قصد ندارد با تغییرات گسترده هزینه‌های خرید برای مشتریان را افزایش دهد. با این وجود تلاش دارد تا شکل و ظاهری جدید به محصولاتش ببخشد. برخی از ویژگی‌های موتور در این خودرو نیز تغییر کرده‌اند که سوپرایز بزرگی محسوب نخواهد شد.

پژو به شکل قابل ملاحظه‌ای از گزینه‌های الکتریکی برای رقابتی کردن خودرواش استفاده کرده است. بنابراین این مدل‌ها در برابر نسخه‌های ۲۰۱۴، دارای طیف وسیعی از سامانه‌های کمک راننده هستند که در مدل‌های پیشرفته ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ دیده می‌شود.

۳۰۸ پژو از زمان معرفی‌اش در اروپا، با فروش بیش از ۷۶۰ هزار دستگاه پرفروش‌ترین خودروی این ناحیه محسوب می‌شود.

در تست‌های انجام گرفته روی مدل ۵ درب ۳۰۸ ، تغییرات انجام شده روی این خودرو رضایت‌بخش عنوان شد. در این خودروها ۵ تریم و سطح تجهیزات معادل نسخه‌های GTI باقی مانده است.

کمپانی پژو در این خصوص اعلام کرده است که مشتریانش این روزها مدل‌های پیشرفته‌تر و پرگزینه را راحت‌تر از بقیه مدل‌ها خواهند خرید. این موضوع برای یکی از گروه‌های بزرگ خودروسازی فرانسه که قصد دارد نام شایسته‌تری از خود باقی بگذارند مسئله مهمی است.

درون کابین در این ۳۰۸ های هاچبک بسیار مناسب به نظر می‌رسد. راحت و ساده طراحی شده و "آی- کاکپیت" 308 ستاره جذاب فضای داخلی آن محسوب می‌شود. چیدمان ساده درون خودرو دسترسی به گزینه‌ها و سامانه اطلاعات و سرگرمی را ساده‌تر کرده و به راننده کمک می‌کند تا بدون برداشتن چشم از جاده با سامانه‌های خودرو کار کند. صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی مرکز کنسول به راننده اجازه می‌دهد تا سامانه‌هایی مانند ناوبری ماهواره‌ای، بررسی آب و هوا و گزینه‌های سرگرم‌کننده را به خوبی کنترل کند.

از میان سامانه‌های ایمنی این خودرو نیز می‌توان به سیستم ترمز فعال، نگه‌دارنده بین خطوط و هشدار دهنده‌های "حفظ فاصله" با خودروهای جلو اشاره کرد که در ۳۰۸ ارائه خواهند شد.

خودرو با شناسایی و ارائه علامات سرعت در مواقع ضروری یا حین استفاده از سامانه کروز، با هشدار به راننده یا تنظیم خودکار، سرعت را تنظیم می‌کند. آخرین شگفتی در این مدل اروپایی ۳۰۸ عملکرد پارک خودکار است. با این امکان خودرو پس از بررسی ظرفیت فضای پارک و برآورد سایز خودرو نسبت به آن فرمان را به سمت آن می‌چرخاند.

با وجود اینکه محبوبیت این خودروها به پای ۳۰۰۸ ها یا مدل‌های قدبلندتر نخواهد رسید، اما به نظر می‌رسد تولیدکنندگان خودرو قصد ندارند از تولید این مدل از هاچبک‌ها برای طرفدارانشان منصرف شوند، چرا کهع بسیاری از ردم به ۳۰۸ به عنوان یک هاچبک خانوادگی نگاه کرده و از رانندگی با ان لذت می‌برند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.