رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سرقت طلاهای زنان مسن با دادن نذری دروغین +تصویر

سارقان النگو، دو انگشتر و گردنبند من را گرفته و پس از مشاهده، طلاها را به داخل پلاستیک انداختند، پلاستیک را به من داده و متواری شدند اما دقایقی بعد متوجه شدم پلاستیک حاوی روزنامه باطله و سوراخ بوده و طلاهایم سرقت شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از از تسنیم، ظهر روز نهم اسفند ۹۵ زن شصت و چهار ساله‌ای با مراجعه به کلانتری ۱۱۶ مولوی اعلام کرد از وی سرقت شده است.

وی در اظهاراتش به مأموران گفت: در خیابان پهلوان مشغول رفت‌وآمد بودم که یک پراید درحالیکه راننده مرد و سرنشین زن داشت به من نزدیک شدند و احوالپرسی کردند، راننده پراید گفت تازه از سفر حج آمده، غریبه هستند و قصد دارند که نذر خود را به مسجدی در آن منطقه ببرند، راننده از من خواست تا نذرش (پلاستیک حاوی چادر نماز و سجاده) را به مسجد ببرم،‌ در همین حین آنها گفتند که قصد دارند مقداری طلا بخرند و از من خواستند طلاهایم را به آنها نشان دهم تا با عیار طلا آشنا شوند.

وی ادامه داد: این افراد النگو، دو انگشتر و گردنبند من را گرفته و پس از مشاهده، طلاها را به داخل پلاستیک انداختند، پلاستیک را به من داده و متواری شدند اما دقایقی بعد متوجه شدم پلاستیک حاوی روزنامه باطله و سوراخ بوده است همچنین فهمیدم طلاهایم نیز توسط این افراد دزدیده شده است.

پس از ثبت این شکایت و تشکیل پرونده در شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، تیمی از مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران برای بازداشت متهمان این پرونده دست به کار شده و موفق شدند سه نفر را در رابطه با این سرقت ها شناسایی و بازداشت کنند.

یکی از متهمان پرونده که زنی چهل ساله است پیش از ظهر امروز به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شد و با اعتراف به شرکت در پنج فقره سرقت، در اظهاراتش به علی وسیله‌ایردموسی؛ بازپرس پرونده گفت: شوهرم در کار لوازم خانگی فعالیت داشت اما ورشکست شد، او مرا کتک می‌زد و مجبور به شرکت در سرقت ها می‌کرد، شوهرم از این سرقت ها سهمی به من نداد و همه اموال سرقتی دست خودش بود، من قصد داشتم از شوهرم جدا شوم اما اکنون برای جدا شدن مصمم شده‌ام.

درحالیکه تاکنون از سارقان حدود ۷۰۰ گرم طلای سرقتی کشف شده است، تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد همچنین بازپرس پرونده از افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست برای طرح شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.