رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

استقلال تهران لیگ را با شکست آغاز کرد

تیم فوتبال استقلال تهران در اولین دیدار خود در رقابتهای لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد و سه امتیاز نخست این رقابتها را از دست داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، در آخرین دیدار هفته اول لیگ برتر فوتبال تیم استقلال از ساعت ۲۱ در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت خاتمه یافت.

کرار جاسم (۱۸ – پنالتی) برای نفت گلزنی کرد.

استقلال این بازی را با ترکیب سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، عظیم گوک، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید، جابر انصاری، سجاد شهباززاده آغاز کرد ولی از همان ابتدای فشار حملات صنعت نفت محسوس‌تر بود.

شرایط آب و هوایی و حمایت هواداران نفت باعث شده بود تا این تیم حملات بیشتری را روی دروازه استقلال تدارک ببیند. در نهایت این فشارها جواب داد و مدافعان استقلال مرتکب خطای پنالتی شدند. کرار جاسم که زمانی در استقلال بازی می کرد در دقیقه ۱۸ این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

تلاش بازیکنان استقلال برای جبران نتیجه در نیمه نخست ثمری نداشت و بازی در این نیمه با یک گل به سود تیم میزبان پایان یافت.

در نیمه دوم استقلالی ها در صدد جبران نتیجه بر آمدند. علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در همین ارتباط دو تعویض انجام داد. او ابتدا حسن بیت سعید را از ترکیب خارج کرد و جباروف را به جای وی وارد زمین کرد. در ادامه علی قربانی هم جای جابر انصاری وارد زمین شد تا آبی ها، تلاش خود را برای برگشت به مسابقه دو چندان کنند.

با این حال، نفتی ها هم هر از چندگاه صاحب موقعیتی می شدند. در مهمترین موقعیت نفتی ها، لوسیانو پریرا در دقیقه ۸۶ در حالت تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفت و می توانست گل دوم را به ثمر برساند ولی مهاجم صنعت نفت بعد از مکثهای طولانی این موقعیت را از دست داد.

استقلال در دقایق پایانی به بازی مستقیم روی آورد ولی این تاکتیک هم ثمری نداشت و بازی در نهایت با همان یک گل به سود صنعت نفت پایان یافت تا آبی های پایتخت لیگ را با شکست آغاز کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.