نمایشگاه بین‌المللی تهران آتش گرفت +تصویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: یک سوله ۵۰۰ متری در نمایشگاه بین‌المللی تهران دچار حریق شد.

به کزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌ سوزی گسترده در نمایشگاه بین‌المللی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۰:۱۱ صبح امروز آتش‌ سوزی در نمایشگاه بین‌المللی تهران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش‌نشانان مستقر در نمایشگاه بین‌المللی نیز مشغول عملیات بودند؛ محل حادثه انباری به وسعت حدودی ۵۰۰ متر پر از لوازم ضایعات و اسقاطی بود که کاملا شعله‌ور شده و دود بسیاری غلیظی از آن متصاعد می‌شد.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و با مهار آتش از سرایت آن به اطراف و سوله‌های نمایشگاه جلوگیری کردند؛ هم‌اکنون نیز آتش کاملا خاموش شده و آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به اهمیت و موقعیت مکانی نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت‌: نمایشگاه بین‌المللی تهران جزو مکان های تجمعی محسوب می‌شود به همین دلیل، ایمنی آن باید در حد بالایی باشد و این نمایشگاه نشان دهنده وضعیت ایمنی شهر تهران است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.