رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گوشی‌های جدید میزو با صفحه نمایش عجیب در پشت +تصویر

شرکت چینی «میزو» (Meizu)  دو گوشی Pro 7 و Pro 7 پلاس را معرفی کرد. در کنار اینکه این گوشی‌ها از سخت افزار خوبی بهره می‌برند، دو صفحه نمایش AMOLED برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. یک صفحه نمایش در جلو و یک صفحه نمایش در پشت گوشی.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجی مگ، صفحه نمایش دوم که در پشت گوشی قرار گرفته وظیفه نمایش دادن اعلان‌ها را بر عهده دارد. مثلا می‌توانید از آب و هوا، زمان و اعلان‌های برنامه‌های مختلف باخبر شوید. حتی در این قسمت می‌توانید برنامه پخش موسیقی را هم کنترل کنید. همچنین از صفحه نمایش دوم می‌توانید برای گرفتن عکس‌های سلفی با دوربین پشت گوشی استفاده کنید. در واقع این صفحه نمایش تصویری که دوربین پشت گوشی ثبت می‌کند را در به شکل همزمان به کاربران نشان می‌دهد.

گوشی پرو ۷ به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Super AMOLED با دقت تصویر Full HD مجهز شده و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین تراشه Helio P25 روی آن قرار گرفته است. گوشی پرو ۷ پلاس هم به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت QHD، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. گوشی پرو ۷ باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و مدل پرو هم از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توانیم به دوربین دوتایی استفاده کنید. دوربین دوتایی پشت از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین جلو هم ۱۶ مگاپیکسلی است.

براساس اطلاعات منتشر شده مدل پرو ۷ با قیمت ۴۳۰ دلار و مدل پرو ۷ پلاس هم ۵۳۰ دلار قیمت دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.