رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شاهکار بنز به زودی معرفی می شود+تصاویر

این خودرو در ۴ ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر رسیده و با بیشینه سرعت ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

رویداد سالانه پبل بیچ در سال‌های اخیر به یک نمایشگاه کوچک فوق لوکس تبدیل شده که قبل از نمایشگاه‌های بزرگی مانند فرانکفورت و پاریس خودروسازان بزرگ جهان را با نمونه‌های منحصر به فرد به دور هم جمع می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از عصر ایران ، پبل بیچ نیز این روزها مانند بسیاری نمایشگاه‌های رسمی خودرو فضایی رقابتی پیدا کرده و مدل‌های مفهومی و نمایشی خودروسازان لوکس این فضا را پر می‌کند. در اصل می‌توان گفت این فضا به میدان آزمایشی برای خودروسازان تبدیل شده تا میزان علاقه و تمایلات مردم و مشتریان را باتوجه به بودجه و قدرت خرید آنها بسنجند. در اصل پبل بیچ حکم یک بازار نمایشی کوچک را برای مردم و مشتریان بازی می‌کند.

به گزارش "اتوکار" این نسخه با الهام از خودروی خاص و ویژه مدل کوپه می‌باخ ۶ ساخته شده که در سال گذشته در همین رویداد بزرگ سالانه معرفی شد و سر و صدای زیادی به راه انداخت.

این مدل مفهومی که قرار است در پبل بیچ به نمایش درآید در اصل یک نسخه بدون سقف از مرسدس ‌می‌باخ ۶ است و تاکنون هیچ یک از مقامات بنز در خصوص نسخه‌های تولیدی این مدل سخنی به میان نیاورده‌اند. 

نسخه معرفی شده می‌باخ در سال گذشته، یک خودرو با قابلیت محرک چهار چرخ است که به واسطه موتورهای الکتریکی‌اش، خروجی برابر ۷۳۴ اسب بخار تولید می‌کند. این خودرو در ۴ ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر رسیده و با بیشینه سرعت ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد. این خودروی ۵٫۶ متری روی چرخ‌های ۲۴ اینچی سوار است و احتمالا بیشتر این ویژگی‌ها روی خودروی کروک یا کانورتیبل نیز اجرایی خواهد شد. تفاوت اصلی مدل ۲۰۱۷ می‌باخ با خودروی کوپه سقف آن است. ظاهرا مرسدس-می‌باخ با یک قوطی بازکن غول پیکر به جان مدل کوپه افتاده و سقف آن را کنده است. جلو پنجره به کار رفته در مدل جدید نیز کمی جدید به نظر می‌رسد و می‌توان شیارهای راه‌راه را در آن مشاهده کرد. درهای مدل کروک نیز مانند می‌باخ ۶ به سمت بالا باز می‌شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.