رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

۳ هزار دستگاه خودروی هیبریدی وارد ناوگان تاکسیرانی می شوند

شرکت سلام تاکسی به زودی ۳ هزار دستگاه تاکسی هیبریدی را وارد ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خواهد کرد. عرضه ی این تاکسی ها با شرایط و تسهیلات خاصی همراه است و قرار است ۳۰ میلیون تومان یارانه ی بلاعوض و همچنین ۷۰ درصد وام بانکی برای آنها ارائه شود. 


به گزارش اینتیتر به نقل از خودرو بانک، خودروهای در نظر گرفته شده توسط شرکت سلام تاکسی تویوتا پریوس هستند که این خودرو با مصرف سوخت ترکیبی تنها ۳٫۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به عنوان کم مصرف ترین خودروی موجود در بازار داخلی مطرح است. 
در خصوص شرایط فروش این خودروها مدیر عامل سلام تاکسی گفته است که قیمت هر خودرو ۱۵۵ میلیون تومان است که ۳۰ میلیون تومان آن یارانه ی بلاعوض بوده و تا ۷۰ درصد باقی مبلغ نیز به صورت وام با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۴ ساله پرداخت می شود. 
در حال حاضر ۳۰۰ هزار خودرو در حمل و نقل شهر تهران فعالیت دارند که از این تعداد ۸۰ هزار دستگاه آنها تاکسی ها هستند. از این تاکسی ها فعلا تنها ۱۱۰ دستگاه تویوتا پریوس هستند که با این طرح قرار است تعداد آنها افزایش پیدا کند. 
غلامعلی خامص متین مدیر عامل شرکت سلام تاکسی همچنین گفته است که با افزایش تعداد تاکسی ها اپلیکیشن سلام تاکسی نیز راه اندازی خواهد شد اما تا آن زمان استفاده از این تاکسی ها با تماس تلفنی میسر است. قیمت خدمات تاکسی های پریوس نیز همان قیمت مصوب شوری شهر تهران است. 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.