رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

لکسوس NX جدید با چه تغییراتی به فرانکفورت می‌رود+تصاویر

کمپانی خودروسازی لکسوس برای حضور در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان، دو خودروی جدید خود یعنی کراس اوور NX و همچنین خودروی هاچ بک هیبریدی CT را به این نمایشگاه خواهد آورد.


به گزارش اینتیتر به نقل از خودرو بانک، دو خودروی کراس اوور لکسوس NX و همچنین خودروی CT هاچ بک باوجود تغییرات ظاهری نسبتا زیاد، به نظر می‌رسد که بخش‌های مختلف آنان یک تغییرات مشترک دریافت کرده باشند که برخی از آنان در طراحی ظاهری و بخش دیگری هم در فناوری بکار رفته خلاصه می‌شود.


باتوجه به حضور شاسی بلندهای NX در بازار کشور و همچنین بررسی کامل آنان توسط خودروبانک، حالا با یک مرور کلی بر روی لکسوس NX جدید می‌توان به تمام تغییرات ظاهری آن پی برد که مهم‌ترین آنان شامل چراغ‌های پیشانی پیشرفته و زیباتر، جلوپنجره‌ تهاجمی‌تر با زنبوری‌های تغییر یافته، مجموعه سپری کاملا جدید با الگوهای جدید طراحی برای مجراهای ورود هوا در قسمت جلو و همچنین به چرغ‌های پروژکتور جدید اشاره داشت که بیشتر شبیه به خودروی کوپه لکسوس LC شده است. در عقب هم می‌توان مجموعه سپر و چراغ‌‌های جدید، بعلاوه خروجی‌های کرومی رنگ اگزوز برای لکسوس NX 300 را بزرگ‌ترین تغییرات آن عنوان کرد که حالا یک چهره زیباتر و اسپرت به این خودروی کراس اوور بخشیده است.
در داخل کابین هم خودروی کراس اوور لکسوس NX تغییرات قابل توجهی دریافت کرده است که صفحه نمایشگر جدید ۱۰٫۳ اینچی لمسی، سوئیچ‌های جدید و همچنین لهجه‌های فلزی و یا شبه فلز آن باعث جذابیت بیشتر فضای داخل کابین شده است. هرچند در بخش فنی می‌توان به سیستم تعلیق جدید تطبیق پذیر اشاره داشت که باعث بهبود سواری و راحتی بیشتر کابین شده است.
 

برخلاف طراحی ظاهری، لکسوس در زیر کاپوت NX از همان گزینه‌های سابق لکسوس NX استفاده خواهد کرد و این یعنی لکسوس NX 300 که پیش از این با نام NX 200t شناخته می‌شد، از همان پیشرانه توربوشارژر ۲ لیتری سود می‌برد و نسخه NX 300h هم از یک سیستم محرک هیبریدی با پیشرانه‌ای درون سوز ۲٫۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد، ولی حالا شرکت خودروسازی لکسوس در کنار موتور الکتریکی، یک موتور دیگر هم به مجموعه اضافه کرده است تا عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.