رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دعوت وزارت ورزش و جوانان از مردم برای حمایت از تیم ملی فوتبال قبل از بازی با سوریه

وزارت ورزش و جوانان پیش از بازی ایران و سوریه از مردم خواست تا تیم‌ ‌ملی را حمایت کنند.

به‌ گزارش ‌اینتیتر به نقل ازایسنا، آخرین بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال در مرحله مقدماتی جام جهانی امروز در استادیوم آزادی مقابل سوریه برگزار می‌شود و وزارت ورزش و جوانان از مردم خواست تا با حضور در استادیوم  تیم‌ ‌ملی  را حمایت کنند.

متن پیام به شرح زیر است:

"حماسه ای دیگر از جوانان سرفراز ایران

 مستطیل سبز  ورزشگاه آزادی صحنه جشن موفقیت تاریخی خواهد بود که با گام‌های توانمند جوانان این سرزمین رقم زده شده است. جوانانی که می‌خواهند  با همت و غیرت مثال زدنی شان نام ایران و ایرانی را پر آوازه تر کرده و ثابت کردند ایرانی اگر بخواهد می‌تواند.

امروز مردم مشتاق و حامیان همیشگی در کنار فرزندان خود به  تشویق تیم‌ ‌ملی کشور خواهند رفت تا به پشتوانه این حمایت‌ها، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با کسب موفقیتی دیگر، پرچم پر افتخار ایران را در عصر روز چهاردهم شهریور در میدانی به بزرگی جشن صعود مقتدرانه به جام جهانی در دست گیرند و با این موفقیت نام خود را در تاریخ ورزش ایران ثبت کنند.

وزارت ورزش و جوانان با آرزوی پیروزی برای ملی پوشان فوتبال، از تماشاگران و حامیان همیشگی فوتبال ایران می‌خواهد که با حضورشان در مجموعه ورزشی آزادی  فرزندان ورزش را مورد حمایت قرار دهند. روزهای‌تان پرامید،سربلند باد ایران زمین".

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.