رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیانوی هوشمندی که نواختن را آموزش می‌دهد+تصاویر

شرکت "یاماها" از پیانوی هوشمندی رونمایی کرده است که با استفاده از ابزار "الکسا" آمازون می‌تواند نحوه نواختن را آموزش دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل ازایسنا، و این پیانوی هوشمند در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی IFA در آلمان رونمایی شده است.

به گزارش انگجت، پیانوی هوشمند یاماها با اتصال به دستگاه‌های هوشمند iOS و اجرای یک اپلیکیشن، نحوه نواختن قطعات موسیقی مختلف را به صورت همزمان و با استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی به کاربر آموزش می‌دهد.

لامپ‌های ال‌ای‌دی ذکرشده در این پیانوی هوشمند به رنگ‌های آبی و قرمز هستند که لامپ‌های قرمز برای دکمه‌های سفید پیانو و لامپ‌های آبی برای دکمه‌های مشکی‌رنگ به کار می‌روند و هر زمان که قرار باشد دکمه مشخصی فشرده شود، بوسیله لامپ‌های ال‌ای‌دی روشن می‌شود.

مسئولان این شرکت فعال در عرصه موسیقی اعلام کرده‌اند که اپلیکیشن اندرویدی این پیانوی هوشمند نیز تا سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

یکی از قابلیت‌های جالب این پیانوی هوشمند این است که می‌توان با استفاده از آن قطعات موسیقی مختلف را گوش داد و همزمان به روندی که دکمه‌های پیانو برای نواختن آن آهنگ باید فشرده شوند، نگاه کرد تا نحوه نواختن آن آهنگ را یاد گرفت.

دستیار مجازی الکسا نیز قابلیت اتصال به این پیانو را دارد و شما می‌توانید از آن بخواهید که قطعه موسیقی نواخته شده بوسیله شما را ذخیره کرده و بعدا برای شما پخش کند و همچنین امکان پخش همزمان قطعات در زمان نواخته شدن را نیز دارد.

این پیانوها با قیمت‌های بسیار متنوع به فروش می‌رسند و براساس اینکه کاربر بخواهد چه مدلی از آنها را داشته باشد می‌تواند بین ۴۰۰۰ تا ۶۰ هزار دلار هزینه کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.