رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مورینیو: قرار بود جانشین کارلوس کی‌روش شوم

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید که نزدیک بود یک بار در سال ۲۰۱۰ جانشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی کشورش شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی که در تیم‌های پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد سابقه مربیگری دارد و افتخارات زیادی در دنیای فوتبال به دست آورده است هیچگاه در رده ملی فعالیت نکرده است. او در پاسخ به این سوال که دوست دارد سرمربی یک تیم ملی شود گفت: من فکر کنم دیر یا زود این اتفاق رخ دهد. دوست دارم جام جهانی یا یورو را تجربه کنم.

به گزارش مایس فوتبال، او ادامه داد: زمانی می‌رسد که دوست دارم سرمربی یک تیم ملی شوم و زمان کمتری را به تیم اختصاص دهم و از فضای رقابتی باشگاه‌ها خارج شوم. وقتی در سال ۲۰۱۰ کارلوس کی‌روش از تیم ملی پرتغال برکنار شد، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال دوست داشت من سرمربی تیم شوم ولی فلورنتینو پرس رئیس رئال مادرید این اجازه را نداد و این اتفاق به وقوع نپیوست.

او درباره رقابت‌های باشگاهی و اهمیت تورنمت باشگاهی نسبت به تورنمت ملی گفت: هر کدام سختی‌های خاص خودش را دارد. برای این که قهرمانی در یک تورنمت باشگاهی را به دست بیاورید باید یک فصل خوب باشید چون ۱۰ ماه بازی‌ها طول می‌کشد. من چهار قهرمانی در تورنمت باشگاهی (دو قهرمانی لیگ قهرمانان – یک جام یوفا و یک لیگ اروپا) داشتم و به آن افتخار می‌کنم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.