رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

وزیر نفت، رییس جمهوری را در سفر به مناطق زلزله‌زده همراهی می‌کند

وزیر نفت به همراه رئیس جمهوری برای بازدید از مناطق زلزله به مناطق غرب کشور سفر می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل ازایسنا، بیژن زنگنه (سه‌شنبه، ۲۳ آبان‌ماه) به همراه حسن روحانی، رئیس جمهوری به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و اقدام‌های انجام شده در این منطقه به مناطق زلزله زده سفر می‌کند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز (دوشنبه، ۲۲ آبان‌ماه) در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به حضور وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در منطقه اظهار کرد: رئیس جمهوری برای بازدید از مناطق زلزله زده به این مناطق سفر خواهد کرد.

وی همچنین تاکید کرد: هیچ دستگاهی در ارسال امکانات مورد نیاز که توسط استاندار کرمانشاه اعلام می‌شود نباید کوتاهی کند.

رئیس جمهوری همچنین در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان‌های غربی کشور تصریح کرد: دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاه‌ها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب دیدگان خواهد بود.

در همین حال، وزیر نفت در پیامی ضمن تسلیت به هموطنان استان کرمانشاه در پی وقوع زلزله گفت: برای کاهش درد آسیب دیدگان، بر تمامی نهادهای زیرمجموعه وزارت نفت، تکلیف است که با نهایت کوشش خود به یاری آسیب دیدگان شتافته و خدمات رسانی در بخش‌های مرتبط نیز را به بهترین شکل ممکن دنبال کنند.

ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه (۲۱ آبان‌ماه) زلزله‌ای شدید به‌ بزرگی هفت و سه‌دهم ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتری زمین در شهر ازگله از توابع استان کرمانشاه به وقوع پیوست که در بسیاری از شهرهای کشور احساس شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.