رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آغاز اعلام نتایج «عصر جدید» از امشب

این ویژه‌برنامه که امشب بعد از خبر ساعت ۲۲ و فرداشب، در ۲بخش، بعد از اذان مغرب تا اخبار و بعد از خبر تا دقایق ابتدایی بامداد دوشنبه، روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد، تنها اعلام قهرمان تا مقام ششم را دربر ندارد و عصرجدیدی‌ها تدارک مفصلی برای برنامه خود دیده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، تدارکی که با حضور خانواده فینالیست‌ها، مربیان آنها و ستارگان ۲فصل پیش این رقابت تلویزیونی در کنار ۶ فینالیست بااستعداد این دوره، همراه است
ضمنا شرکت‌کنندگان این فصل که به فینال نرسیدند، اجراهایی ویژه داشته‌اند که در این برنامه‌های سه‌گانه پخش خواهد شد.

تنها داور مرحله فینال عصر جدید، مردم و بینندگان هستند و تا آخرین لحظات که حوالی ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه‌شب است، می‌توانند به شکل رایگان از دو راه کدِ دستوری و اپلیکیشن ۷۸۰، به فینالیست محبوب خود رای دهند تا به تندیس طلایی قهرمانی برسد.

به گزارش ایرنا، ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر در رشته آکروبات نمایشی و هوایی، پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی، احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی، ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته دوبله، علی طولابی از کوهدشت لرستان در رشته خوانندگی و گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین از استانهای مختلف ایران در رشته ورزش باستانی رقیبان مرحله نهایی هستند.

انتخاب قهرمان مسابقه و رده‌بندی بین ۶ فینالیست، تماما با رای‌گیری مردمی خواهد بود. نتیجه نهایی و قهرمان فصل سوم عصرجدید در شب عید غدیر مشخص خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.