رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آمادگی بانک توسعه تعاون جهت عاملیت اوراق صکوک و مشارکت برای کارآفرینان

سرپرست بانک توسعه تعاون این بانک را آماده جهت پذیرش عاملیت انتشار اوراق صکوک و مشارکت برای کارآفرینان اعلام نمود

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،‌ محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در مراسم تقدیر از کارآفرینان استان تهران در مجتمع تلاش اظهار داشت: شبکه بانکی پیشران اصلی توسعه اقتصادی کشور بوده است و کارکنان و ارکان بانکها همواره در کنار تولید کنندگان و کارآفرینان بوده اند.

وی افزود: ۸۰ درصد تامین مالی کشور از طریق بانکها صورت می پذیرد و تامین مالی از طریق بازار سرمایه نیز تا حدی در رفع نیازهای واحدهای کارآفرینی و تولیدی نقش داشته است.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: این بانک جوان و دولتی با رویکرد توسعه ای این افتخار را داشته است که خدمات متنوعی به کارآفرینان و تولید کنندگان ارائه دهد و سرمایه و منابع بانک صرف عملیات مالی و حمایت از بخش های واقعی اقتصاد گردیده است.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: رسالت بانک حمایت از بخش غیر دولتی با اولویت تعاونی ها بوده است و بانک تخصیص و توزیع منابع را در این بخش های مولد اقتصاد صورت داده است.

وی تصریح نمود: در حال حاضر بانک توسعه تعاون عهده دار عاملیت قراردادها و تفاهم هایی با دستگاه های اجرایی است که از این طریق کارآفرینان فعال در صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و کسب و کارهای خرد مورد حمایت بانک واقع می شوند و بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز حمایت های عملی از کارآفرینان مناطق به اجرا در آورده است.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: بانک در طرح های ملی و تبصره ای به صورت صد در صدی به تکالیف پای بند بوده است و بانک از فعال ترین ها در همکاری با صندوق توسعه ملی و تخصیص منابع به تولید کنندگان و کارآفرینان بوده است.

شیخ حسینی تاکید کرد: هدفگذاری پرداخت ۲۸۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری مورد توجه بانک است و سهم کسب و کارهای متنوع و بنگاه های کوچک و متوسط در این سبد تسهیلات بالا است.

وی ابراز داشت: بانک توسعه تعاون علاوه بر اعطای تسهیلات توسعه ای و متنوع به کارآفرینان و تولید کنندگان این قابلیت را دارد که واحدها را از طریق روش های تامین مالی نوین و همچنین پذیرش عاملیت انتشار اوراق صکوک و مشارکت مورد حمایت قرار داده و در فراهم سازی زمینه های تامین مالی نوین واحدها گامهای مهمی بردارد.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: روش های تامین مالی از جمله صدور اعتبار اسنادی و صدور انواع ضمانت نامه نیز برای کارآفرینان و تولید کنندگان در شعب سراسر کشور انجام می شود.

در این رویداد صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور، محسن منصوری استاندار تهران، محمود کریمی بیراوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد مهدی برادران خلخالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و ویس کرمی رییس اداره کل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز مطالب مهمی را مطرح نمودند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.