رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آنیا تیلور جوی از آمادگی‌های لازم برای حضور در فیلم جدید Mad Max می‌گوید

آنیا تیلور جوی، بازیگر سریال The Queen’s Gambit می‌گوید که پیش از نقش‌آفرینی در فیلم Furiosa به کارگردانی جرج میلر باید از جهات مختلف کاملا آماده شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، جرج میلر کارگردانی بسیار بزرگ است و قطعا بازیگرهای زیادی آرزوی نقش‌آفرینی در یک فیلم سینمایی از او را دارند. آنیا تیلور جوی که در فیلم Furiosa، اسپین-آف مجموعه فیلم Mad Max (مکس دیوانه) نقش فیوریوسا جوان را بازی خواهد کرد و حالا به صحبت در رابطه با این نقش پرداخته است. او می‌گوید که برای حضور در فیلم Furiosa باید آمادگی احساسی لازم، آمادگی جسمی لازم و آمادگی فکری لازم را به‌صورت کامل کسب کرده باشد.

این هنرمند که خیلی‌ها او را با سریال The Queen’s Gambit شبکه نتفلیکس شناختند، نقش اصلی فیلم Furiosa را بازی می‌کند؛ به‌عنوان شخصیتی که نسخه‌ی بزرگ‌سال او با نقش‌آفرینی شارلیز ترون را در فیلم Mad Max: Fury Road، محصول سال ۲۰۱۵ دیدیم. آنیا تیلور-جوی می‌گوید: «تلاش برای من کسب آمادگی از این جهت است که به اندازه‌ی حمل بار فیلم روی دوش‌های خود (اشاره به بازی در نقش اصلی) قوی باشم. نمی‌توانم [برای شروع فیلم‌برداری] صبر کنم. من بسیار هیجان‌زده هستم».

او همچنین به طرفدارها اطمینان داد که ماشین‌های خاص جهان مد مکس در این فیلم هم نقش دارند. کریس همسورث (بازیگر نقش تور در دنیای سینمایی مارول) و یحیی عبدالمتین دوم (بازیگر فیلم Candyman و سریال واچمن) از جمله بازیگرهای دیگر فیلم Furiosa هستند. جرج میلر گفت که برای انتخاب آنیا تیلور-جوی با ادگار رایت، کارگردان فیلم Last Night in Soho مشورت کرد و این بازیگر توانست با یک اجرای آزمایشی ویژه، توجه او را جلب کند.

تیلور جوی می‌گوید که هیجان‌انگیزترین راجع به فیلم Furiosa، شخص جرج میلر است: «ذهن فوق‌العاده‌ای دارد. به‌شدت احساس خوش‌شانسی می‌کنم که فرصت وقت گذراندن با او را به‌دست آورده‌ام؛ فرصت رشد کردن درکنار او». فیلم Furiosa در تاریخ ۲۴ مِی ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.