آپدیت بتا جدید استیم با هدف بهبود صفحه دانلود

آخرین آپدیت بتای استیم تغییرات زیادی را در صفحه‌ی دانلود و صفحه‌ی تنظیم فضای ذخیره‌سازی ایجاد می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، یک به‌روزرسانی بتا جدید برای استیم به‌تازگی منتشر شده و شرکت ولو بالاخره تغییراتی اساسی در یکی از پرکاربردترین بخش‌های استیم ایجاد کرده است. برخی از تغییرات درواقع دو ماه پیش فاش شد اما کاربرانی که از نسخه‌ی بتا Steam استفاده می‌کنند بالاخره می‌توانند این تغییرات را در عمل مشاهده کنند.

صفحه دانلود استیم به‌طور کل دوباره طراحی شده است و ظاهر زیباتری با پالت رنگی و گیم‌آرتی برجسته‌تر دارد. این صفحه اکنون همچنین جزئیات بیشتری در مورد آنچه در حال بارگیری است ارائه داده و به‌طور خاص زمان اختصاص دادن فضای دیسک را نیز نشان می‌دهد. این کار به سردرگمی زیادی که در مورد وضعیت برخی از به‌روزرسانی‌ها پیش می‌آمد، پایان می‌دهد. استیم اکنون در مورد افشای نوع به‌روزرسانی که بارگیری می‌کنید هوشمندانه‌تر عمل خواهد کرد. در این آپدیت یک نماد جدید (i) درکنار محتویات قابل دانلود قرار خواهد گرفت که می‌توانید روی آن کلیک کنید تا مشخص شود که آیا این یک پچ استاندارد، Shader Pre-caching، محتوای Workshop و غیره است یا خیر.

در این آپدیت شما می‌توانید کل صف دانلود را به‌سادگی با کشیدن بازی‌های مختلف با ماوس خود مرتب کنید. همچنین یک دکمه جهت پاک کردن همه‌ی اعلان‌ها نیز به پلتفرم اضافه شده است.

بخش Library نیز تغییرات بزرگی کرده است. صفحه‌ی تنظیم فضای ذخیره‌سازی جدید مشابه آنچه که در کنسول‌ها می‌بینید عمل می‌کند و به این معنا است که از این پس نحوه استفاده دقیق از فضای پوشه‌های مختلف کتابخانه استیم، بازی‌ها، بسته‌های الحاقی و غیره، را نشان خواهد داد. شما به‌راحتی می‌توانید ببینید بازی‌های خود را در کدام پوشه استیم نصب کرده‌اید و آن‌ها را از آن‌جا جابه‌جا کنید.

اگرچه ولو تاریخ انتشار عمومی این تغییرات را تعیین نکرده است، اما معمولاً آپدیت‌های بتا استیم پس از یک یا دو هفته برای عموم منتشر می‌شود بنابراین نباید زمان چندان زیادی را منتظر بمانید. شما همچنین می‌توانید جهت شرکت در نسخه‌ی بتا، آن را مستقیماً ازطریق گزینه‌ی اکانت در صفحه‌ی تنظیمات استیم خود انتخاب کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.