رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ابراهیم اصغری:«خط قرمز خانم ها» را می‌سازیم/ حساسیت های یک زن مقابل همسرش

ابراهیم اصغری از ساخت فیلم سینمایی «خط قرمز خانم ها» به کارگردانی حسن آخوندپور خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما درباره فعالیت های جدید خود گفت: در حال حاضر مشغول اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی هادی حاجتمند هستیم که البته روزهای پایانی نمایش سپری می شود و تا پایان سال اکران تهران و شهرستان «اشنوگل» تمام می شود.

وی با اشاره به دیگر اثرش با عنوان «نیمکت» ساخته فلورا سام بیان کرد: همزمان مشغول فراهم آوردن مقدمات اکران فیلم سینمایی «نیمکت» در نیمه اول سال آینده هستیم و امیدواریم بتوانیم این فیلم را توسط شرکت پخش خودمان با عنوان آفر فیلم اکران کنیم.

اصغری درباره دیگر فعالیت هایش اظهار کرد: به تازگی درخواست پروانه ساخت فیلم سینمایی «خط قرمز خانم ها» به کارگردانی حسن آخوندپور را داده ایم که فیلمنامه این اثر را خودم نوشته ام. اگر موفق به دریافت این مجوز شویم در نیمه اول سال آینده شروع به ساخت آن می کنیم.

این تهیه کننده توضیح داد: این اثر یک قصه اجتماعی دارد و روایتگر حساسیت های خانم ها درباره برخی مسایل است و زندگی یک زن و حساسیت های او را در مقابل همسرش در این اثر می بینیم. بخشی از «خط قرمز خانم ها» در تهران و بخشی دیگر در شمال کشور فیلمبرداری می شود.

وی در پایان با اشاره به همکاری با حسن آخوندپور که یک کارگردان فیلم اولی است، عنوان کرد: من وی را از سال ها پیش می شناسم و می دانم که پیش از این آثار تلویزیونی موفقی داشته است از سوی دیگر یکی از ساخته های او با نام «فرشته» در سال ۹۲ در ۹ رشته در جشنواره فیلم «یاس» کاندید شده بود و مجموع این عوامل باعث شد که در «خط قرمز خانم ها» با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.