رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

احتمال حضور بازیگر الویس پرسلی در فیلم Dune 2

آستین باتلر، بازیگر نقش الویس پرسلی در حال مذاکره با برادران وارنر برای حضور در فیلم Dune 2 و بازی در نقش فیض روثا هارکونن است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، آبان امسال بود که لجندری و برادران وارنر به‌صورت رسمی ساخت فیلم Dune 2 به کارگردانی دنی ویلنوو را رسما تایید و اعلام کردند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدید دیگری قرار است به جمع بازیگران این فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار اضافه شود. آستین باتلر، بازیگر نقش الویس پرسلی در فیلم Elvis در حال انجام مذاکرات نهایی با برادران وارنر و لجندی برای حضور در فیلم Dune: Part 2 است. در صورت نهایی شدن حضور این بازیگر، باتلر قرار است نقش فیض روثا هارکونن را در دنباله فیلم Dune بازی کند.

چند روز پیش نیز خبری منتشر شد مبنی‌براینکه فلورنس پیو، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Little Women در حال انجام مذاکرات نهایی و امضا قرارداد همکاری برای حضور در فیلم Dune: Part 2 و بازی در نقش شاهدخت ایرولان کورینو، بزرگ‌ترین دختر امپراطور شادام کورینو چهارم است. در نسخه ۱۹۸۴ فیلم Dune به کارگردانی دیوید لینچ، استینگ، خواننده برجسته انگلیسی نقش فیض روثا هارکونن را بازی کرده بود.

او برادرزاده‌ی بارون ویلادیمیر هارکونن است و او به همان اندازه مثل عمویش ظالم، خیانتکار و حیله‌گر به تصویر کشیده شده است. علاوه‌بر باتلر و پیو، در فیلم Dune 2 قرار است شاهد حضور بازیگرانی چون تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا و جاش برولین نیز باشیم. همچنین دنی ویلنوو برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune: Part 2 بازگشته است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از پاییز ۲۰۲۲ آغاز شود.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune همچنین نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شده است.

آستین باتلر پیش از این بیشتر برای بازی در سریال The Carrie Diaries، سریال The Shannara Chronicles، فیلم The Dead Don’t Die و فیلم Once Upon a Time… In Hollywood شناخته می‌شود و اخیرا نقش الویس پرسلی را در فیلم Elvis بازی کرده است. او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری سریال Masters of the Air برای شبکه اپل تی وی پلاس حضور دارد.

فیلم Dune 2 قرار است در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) اکران شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.