اراده محکمی در لغو تحریم‌ها داریم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در اجرای قانون راهبردی در لغو تحریم‌ها گازدهی به سانتریفیوژهای پیشرفته را آغاز کردیم تا نشان دهیم اراده محکمی در لغو تحریم‌ها داریم.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری شکست خورده و امیدی به نتیجه از این سیاست ندارند ولی رفتار دو و چندگانه آنها را می‌بینیم و اتهمات واهی را بیش از بیست سال به کشورمان نسبت می‌دهند و می‌کوشند فشار را بر ملت ایران تشدید کنند.

وی افزود: اگر در مذاکرات به معنای واقعی کلمه حسن نیت داشتند این‌گونه عمل نمی‌کردند، بعد از این همه سال مذاکره، برجام برای این بوده که این اتهامات کنار گذاشته شود و ایران از حقوق خود دفاع کند و این ادعاها کنار گذاشته شود، و هم‌چنین تحریم‌هایی که به این دلایل وضع شده را لغو کنند.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: آنها متاسفانه به تعهدات خود عمل نکردند و الان هم هر روز اقدام جدیدی را مرتکب می‌شوند و اتهامات را تکرار می‌کنند. ایران تاکید کرده و می‌کند که فعالیت‌های هسته‌ای ما مطابق با پادمان و «NPT» است و در اجرای قانون راهبردی در لغو تحریم‌ها گازدهی به سانتریفیوژهای پیشرفته را آغاز کردیم تا نشان دهیم اراده محکمی در لغو تحریم‌ها داریم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.