رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

از اصناف حمایت می‌کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک روز اصناف گفت: اصناف با بیش از ۹ میلیون نفر اشتغال در کشور جزء سربازان و خط اول جبهه اقتصادی هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن روز ملی اصناف را به همه اصناف کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم و به ویژه از شهدای اصناف کشور مخصوصا در دوران دفاع مقدس یادی کنیم که انصافا خوش درخشیدند و پشتیبانی های بسیار خوبی در زمینه های مختلف داشتند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: امروز هم اصناف با بیش از ۳ میلیون کارآفرین و سرمایه گذار و بیش از ۹ میلیون نفر اشتغال در کشور جزء سربازان و خط اول جبهه اقتصادی هستند. برای همه آنها آرزوی موفقیت داریم و ما هم به عنوان مجلس شورای اسلامی مخصوصا از اصناف تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی حمایت های لازم را خواهیم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین امروز سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که در سال ۱۳۶۰ به فرمان حضرت امام رضوان الله علیه شکل گرفت.

قالیباف در پایان گفت: جا دارد عرض تسلیت و تعزیتی به همه محبین اهل بیت برای وفات مداح اهل بیت آقای کریمخانی داشته باشیم که از مداحان مخلص و شیفته اهل بیت (ع) بود و کار ماندگارش در رابطه با ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) همیشه در ذهن ما به عنوان یادگار و یک اثر خوب هنری و مذهبی خواهد ماند. به خانواده ایشان و همشهریان و همه مداحان و محبین اهل بیت تسلیت عرض می کنم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.