رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اعلام تاریخ شروع پخش فصل سیزدهم انیمیشن Archer

شبکه FX سرانجام تاریخ پخش فصل سیزدهم انیمیشن Archer را از FXX و شبکه هولو تایید و اعلام کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، مهر گذشته بود که شبکه FX از تمدید انیمیشن Archer برای فصل سیزدهم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل جدید سریال آرچر تایید و اعلام شده است. شبکه FX اعلام کرد که پخش فصل سیزدهم انیمیشن Archer از روز چهارشنبه، ۲۴ آگست (۲ شهریور) از شبکه FXX آغاز خواهد شد و یک روز پس از آن این قسمت در دسترس کاربران سرویس استریم هولو قرار خواهد گرفت.

فصل سیزدهم انیمیشن Archer در ۸ قسمت نیم ساعته تولید شده است. انیمیشن آرچر یکی از تحسین شده‌ترین سریال‌های انیمیشنی است که نامزد دریافت چندین جایزه امی شده و همچنین ۳ جایزه امی از جمله بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کرده است. قسمت اول سریال Archer در سال ۲۰۰۹ از شبکه FX پخش شد و این سریال انیمیشنی جاسوسی یک از بادوام‌ترین برنامه‌های تلویزیونی نیز بوده است. مجموعه آرچر درواقع یک پارودی از مجموعه جیمز باند است، اما بارها فرمول‌ داستان خود را تغییر داده است.

انتظار می‌رود اچ. جان بنجامین در نقش استرلینگ آرچر، آیشا تایلر در نقش لانا کین، جودی گریر در نقش شریل تانت، کریس پارنل در نقش سیریل فیگیز، امبر نش در نقش پاملا پووی، آدام رید در نقش ریموند ژیلت و لاکی یتس در نقش دکتر الجرناپ کریگر، برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در فصل سیزدهم سریال Archer بازگردند. همچنین مانند ۱۲ سیزن گذشته، آدام رید برای ساخت فصل سیزدهم انیمیشن آرچر بازگشته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.