افزایش قیمت دلار و یورو در بازار آزاد ادامه یافت

افزایش قیمت ارزهای عمده از جمله دلار آمریکا امروز (چهارشنبه) نیز در بازار آزاد ادامه یافت و هر دلار با رشد ۱۰۰ ریالی به ۴۴ هزار و ۹۲۰ ریال رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، هر یورو در بازار آزاد تهران ۴۲۰ ریال افزایش قیمت داشت و ۵۵ هزار و ۹۴۰ ریال فروخته شد؛ هر پوند انگلیس نیز با رشد ۲۰۰ ریالی به ۶۸ هزار و ۹۲۰ ریال رسید.
در بازار آزاد هر درهم امارات با ۱۲۰ ریال افزایش ۱۳ هزار و ۵۷۰ ریال به فروش رفت.
در سامانه نظارت ارز (سنا) هر دلار آمریکا ۴۴ هزار و ۷۶۰ ریال، یورو ۵۵ هزار و ۶۷۰ ریال و درهم امارات ۱۲ هزار و ۸۵۲ ریال قیمت گذاری شده که بیانگر میانگین نرخ فروش آنها در صرافی های مجاز سراسر کشور است.

**رشد قیمت طلا و اغلب مسکوکات آن
در بازار آزاد سکه و طلا نیز بجز سکه تمام، انواع سکه رشد قیمت داشت؛ هر سکه تمام طرح جدید با ۳۱ هزار ریال کاهش به ۱۵ میلیون و ۸۸۲ هزار ریال رسید اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵۰ هزار ریال رشد ۱۵میلیون و ۶۲۰ هزار ریال به فروش رفت.
نیم سکه در معاملات امروز بازار آزاد رشد ۲۰ هزار ریالی داشت و هفت میلیون و ۷۹۰ هزار ریال فروخته شد ؛ هر ربع سکه با رشد ۱۰ هزار ریالی ۴ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال عرضه شد و هر قطعه سکه گرمی با ۸۰ هزار ریال افزایش سه میلیون و ۳۸۰ هزار ریال در ویترین طلا فروشی ها قرار گرفت.
در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا نسبت به دیروز یک دلار و ۴۹ سنت کاهش داشت و به یک هزار و ۳۳۳ دلار و ۱۰ سنت رسید اما هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی ایران با ۲۳۱۰ ریال افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۶۲۰ ریال فروخته شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.