رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امکان آپلود و مشاهده ویدئو ۴K در توئیتر فراهم شد

شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که گزینه بارگذاری و مشاهده تصاویر با کیفیت بالا را به اندروید و iOS اضافه کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، توئیتر در حال مسابقه دادن با فیس بوک برای کسب عنوان برترین شبکه اجتماعی جهان است. ماه گذشته، توئیتر اعلام کرد که شروع به آزمایش ویژگی جدیدی کرده است که به کاربران اندروید و iOS امکان بارگذاری تصاویر با وضوح بالا را می‌دهد.

این ویژگی فقط برای کاربران منتخب در دسترس بود که به طور تصادفی توسط توئیتر انتخاب می‌شدند و آن‌ها را قادر به انتخاب زمان بارگیری یا بارگذاری تصاویر با کیفیت بالا در تلفن‌های خود از طریق تلفن همراه یا وای فای می‌کردند.

بیش از یک ماه پس از اعلامیه اصلی، توئیتر تأیید کرد که گزینه بارگذاری و مشاهده تصاویر ۴K در اندروید و iOS اکنون برای همه در دسترس است. برای شروع استفاده از ویژگی جدید، اطمینان حاصل کنید که تنظیمات دلخواه خود را در تنظیمات “استفاده از داده” انتخاب کنید، به خصوص اگر در بحث داده محدود هستید.

احتمالاً باید منتظر بمانید تا توئیتر گزینه جدیدی را برای تلفن شما ارائه دهد، یا می‌توانید برنامه را از طریق پلی استور یا اپ استور بروزرسانی کنید. هنگامی که این گزینه را در تنظیمات استفاده از داده مشاهده کردید، می‌توانید تصاویر را با وضوح حداکثر ۴۰۹۶x۴۰۹۶ در برنامه توئیتر تلفن همراه مشاهده و بارگذاری کنید.

یوتیوب را هم به صورت ۴K ببینید

چندی پیش هم، یوتیوب گزینه کیفیت با وضوح ۴K را به دستگاه‌های اندرویدی اضافه کرد. اگر تلفن هوشمند شما دارای صفحه نمایش با وضوح Full HD یا HD است ، می‌توانید از نظر تئوری ، فیلم‌های ۴K را در یوتیوب تماشا کنید.

اکنون این بدان معنا نیست که ویدیویی که مشاهده می‌کنید در واقع با وضوح ۴K بر روی صفحه نمایش +FHD شما اجرا می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد ویدئو‌هایی که با وضوح ۴K مشاهده می‌کنید، حتی اگر در نمایشگر‌های با وضوح پایین اجرا می‌شوند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.