انتشار تریلر رسمی فیلم آواتار: راه آب + ویدیو

جدیدترین تریلر رسمی فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) منتشر شد. در این مطلب ویدیو این تریلر را مشاهده خواهید کرد.

اینتیتر – سحر زمانی؛ فیلم مورد اننتظار آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) در دسامبر سال جاری ( بیست و پنجم آذرماه ۱۴۰۱ ) منتشر خواهد شد. آواتار: راه آب دومین فیلم از مجموعه فیلم های آواتار است. اولین فیلم این مجموعه در سال ۲۰۰۹ به کارگردانی و نویسندگی جیمز کامرون منتشر شد و پس از اکران موفق این فیلم،کامرون اعلام کرد دو دنباله دیگر را نیز از آن خواهد ساخت. کارگردان این فیلم قصد داشت تا قسمت دوم آواتار را در سال ۲۰۱۴ منتشر کند اما ساخت آن با توجه فقدان فناوری های لازم برای فیلمبرداری زیر آب به تعویق افتاد. در این مطلب ویدیو این تریلر را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

سرانجام جیمز کامرون سیزده سال پس از ساخت اولین فیلم از این مجموعه، در دسامبر سال جاری از آواتار: راه آب را رونمایی خواهد کرد. این فیلم در استودیو قرن بیستم تهیه شده است. سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، جووانی ریبیسی، وین دیزل، ادی فالکو، میشل یئو، جامین کلمنت، کلیف کرتیس، کیت وینسلت و سیگورنی ویور از بازیگران این فیلم هستند.در ادامه پوستر فیلم آواتار: راه آب را می توانید مشاهده کنید.

فیلم آواتار: راه آب

داستان فیلم آواتار: راه آب

داستان فیلم آواتار: راه آب حول محور خانواده جیک سولی و نیتری می چرخد. این خانواده برای ماندن در کنار هم هر کاری می‌ کنند. با این حال، تهدید قدیمی دوباره بر علیه پاندورا باز می گردد تا کار آغاز شده را به پایان برسانند، از این رو این خانواده مجبور به ترک خانه خود و کشف مناطق مختلف پاندورا می‌ شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.