رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اولین پست شکیرا بعد از جدایی

شکیرا از زمان اعلام جدایی‌اش از جرارد پیکه برای اولین بار در شبکه‌های اجتماعی ظاهر شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی،‌ این زوج هفته گذشته به رابطه ۱۱ ساله خود پایان دادند. گزارش‌های منتشر شده خبر از خیانت پیکه به شکیرا می‌دهند. و حالا شکیرا، خواننده مشهور پاپ، سکوت خود را در شبکه‌های اجتماعی شکست.

بیشتر بخوانید:

این خواننده ۴۵ ساله ویدئویی را در اینستاگرامش منتشر کرد که در کنار نیک یوناس و لیزا کوشی در جایگاه هیئت داورانِ برنامه جدیدش به نام «با خودم می‌رقصم» نشسته و هر سه باهم موج مکزیکی می‌روند. شکیرا همچنین عکسی پست کرد که او را با لبخندی درخشان در حالی که کنار یوناس و کوشی ایستاده، نشان می‌دهد. در توضیح این عکس نوشته: «برنامه امشب «با خودم می‌رقصم» را از دست ندهید.»

در بیانیه‌ای که روز دوشنبه از طریق سخنگوی شکیرا منتشر شد، آمده است: «متاسفانه تأیید می‌کنیم که ما قرار است راه‌مان را از هم جدا کنیم. برای رفاه فرزندان‌مان که اولویت زندگی ما هستند از شما می‌خواهیم به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارید. از درک شما متشکریم.»

پیکه هنوز بیانیه‌ای در مورد این جدایی منتشر نکرده و همچنین به خیانت ادعایی خود نیز اشاره نکرده است. گزارش‌های منتشر شده در اسپانیا می‌گویند که بازیکن بارسلونا پس از مطلع شدن شکیرا از خیانت او، هفته‌ها در آپارتمان خود تنها مانده است.

گفته می‌شود که پیکه به همراه دوستان و هم‌تیمی خود ریکی پوچ از زندگی شبانه معروف بارسلونا لذت می‌برد و به گفته وبسایت «مارکا»، خوشگذرانی او از کنترل خارج شده بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.