رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اینستاگرام احتمالا به‌زودی قابلیت پاسخ به استوری با ویس را ارائه می‌کند

اینستاگرام چند وقت پیش از قابلیتی برای لایک استوری‌ها رونمایی کرد تا شیوه‌های تعامل با این بخش را افزایش دهد. حالا در گزارشی گفته شده این اپلیکیشن در حال کار روی قابلیتی است که به مخاطبان اجازه می‌دهد با پیام‌های صوتی به استوری‌ها پاسخ دهند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، توسعه‌دهنده‌ای به نام «الساندرو پالوزی» که در زمینه مهندسی معکوس اپلیکیشن‌ها و کشف قابلیت‌های جدید آن‌ها شهرت دارد، تصویری را منتشر کرده که از قابلیتی برای ارسال پاسخ به استوری با پیام صوتی خبر می‌دهد. در این تصویر می‌توانیم آیکن میکروفن را در پایین سمت راست صفحه در کنار آیکن گیف ببینیم.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام هنوز به درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر در این مورد واکنشی نشان نداده است. با این حال، نباید فراموش کنیم همه قابلیت‌هایی که زیر دست توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرند، به‌صورت عمومی عرضه نمی‌شوند.

این شبکه اجتماعی درباره افزودن قابلیت لایک به استوری‌ها گفته بود علت این کار کاهش تعداد پیام‌های دریافتی در صندوق ورودی کاربران بوده است. ولی اضافه شدن قابلیتی برای پاسخ صوتی به استوری‌ها مخالف این فلسفه خواهد بود و صرفا نیاز به تایپ برای پاسخ دادن را برطرف می‌کند.

این اپلیکیشن چند روز پیش چگونگی چینش فید محتوایی خود را تغییر داد و دو حالت متفاوت را ارائه کرد تا کاربران کنترل بیشتری روی محتواهای پیش روی خود داشته باشند. حالت Following جدیدترین پست‌های افراد را با همان ترتیب انتشار به نمایش می‌گذارد، ولی حالت Favorites اجازه می‌دهد ۵۰ حساب کاربری را انتخاب کنید تا پست‌های آن‌ها بالاتر از بقیه به نمایش درآید.

اینستاگرام همچنین اواخر اسفند بالاخره ابزاری را در آمریکا فعال کرد که به والدین اجازه می‌دهد روی فعالیت فرزندان خود کنترل داشته باشند. تاثیرات شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص پلتفرم اینستاگرام بر روی نوجوانان و جوانان در سال‌های اخیر سروصدای زیادی به پا کرده و قانون‌گذاران هم خواستار اقدامات متناسب برای کنترل زیان‌های آن بوده‌اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.