رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اینستاگرام قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند

اینستاگرام اعلام کرد که در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به موجب آن کاربران می‌توانند در صفحه جدیدی هشتگ‌های مرتبط‌تر با موضوع جستجوی خود را مشاهده کنند و به صورت هدفمندتری به نتایج مورد نظر در آن موضوع دست پیدا کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، در حال حاضر این صفحه جدید برای نمایش هشتگ‌های مرتبط‌تر تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام، از طریق حساب کاربری خود در توییتر توضیح می‌دهد که با انجام این آزمایش قصد دارد، محتوای مرتبط‌تر مربوط به یک هشتگ را به کاربران خود نشان دهد و در عین حال آن‌ها را از اتفاقات حال حاضر مربوط به آن هشتگ باخبر کند. در این آزمایش، فقط پست‌هایی با بیشترین لایک و ویدیوهای کوتاه (Reels) مربوط به هشتگ‌ها به کاربران نمایش داده خواهند شد و جدیدترین پست‌هایی که با استفاده از یک هشتگ خاص پست شده‌اند، نمایش داده نمی‌شوند.

صفحه نمایش جدید محتوای هشتگ‌ها، ظاهرا هم اکنون با تعداد محدودی از کاربران در حال آزمایش است و هنوز مشخص نیست چه زمانی تمام کاربران اینستاگرام آن را مشاهده خواهند کرد.

هشتگ‌ها از اولین باری که برای اینستاگرام معرفی شدند، تغییرات زیادی را دنبال کردند. در ابتدا از آن‌ها به عنوان روشی سرگرم‌کننده برای نمایش رویکرد عکس‌ها استفاده می‌شد، اما اکنون از آن‌ها برای مشاهده بیشتر عکس توسط کاربران و در نتیجه لایک بیشتر استفاده می‌شود.

در چند وقت گذشته، قابلیت‌های زیادی به اینستاگرام اضافه شده یا در حال آزمایش هستند. از جمله این قابلیت‌های جدید می‌توان به پاسخ به پیام‌ها از فید اصلی و اشتراک‌گذاری راحت‌تر محتوا با مخاطبین اشاره کرد.

از سویی دیگر، یکی از بزرگترین رقبا اینستاگرام، تیک تاک است که شاید محبوبیت آن هم اکنون از یوتیوب نیز فراتر رفته باشد و به همین دلیل، شبکه اجتماعی متعلق به متا در حال بهبود قابلیت ریلز یا ویدیوهای کوتاه خود است که هسته اصلی محتواهای تیک تاک را تشکیل می‌دهند. به همین منظور، اخیرا قابلیت جمع‌آوری کمک مالی از طریق آن‌ها نیز به اینستاگرام اضافه شده است و کاربران برخی کشورها به آن دسترسی دارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.