رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اینستاگرام مشارکت عمومی در استوری‌ها را ممکن کرد

اینستاگرام امروز اعلام کرد که با استیکر جدیدی در بخش استوری‌ها امکان ایجاد رشته محتواهای عمومی را فراهم می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد در پاسخ به استوری‌ها بتوانند درباره همان موضوع استوری بگذارند. استیکر Add Yours که قبلا به‌صورت آزمایشی در اندونزی و ژاپن آزمایش شده بود، حالا در دسترس عموم قرار گرفته است.

اینستاگرام می‌گوید کاربران می‌توانند استیکر Add Yours را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند و ببینند کدام یک از مخاطبانشان در استوری‌های خود به آن‌ها پاسخ می‌دهند. این استیکر تعاملی برای ایجاد زنجیره‌ای از محتواها استفاده می‌شود که هر کاربر قادر است استوری خود را به آن اضافه کند.

برای مثال، فرض کنید کاربر درباره لباسی که آن روز پوشیده استوری می‌گذارد و با این استیکر از مخاطبان خود می‌خواهد که آن‌ها هم لباس امروز خود را نشان دهند. در نهایت رشته‌ای از استوری‌ها به‌صورت یکجا گردآوری می‌شود که تمام مشارکت‌کنندگان در این موضوع را نشان می‌دهد.

برای استفاده از استیکر Add Yours کافیست پس از آماده‌سازی استوری، ابزار استیکر را از بالای نوار مسیریابی انتخاب کنید. سپس از طریق استیکر Add Yours یک رشته گفتگوی عمومی را آغاز نمایید. همچنین، در صورتی که مخاطبان شما از این استیکر استفاده کنند، می‌توانید روی آن تپ کرده و در پاسخ استوری خود را درباره موضوع مربوطه به اشتراک بگذارید.

هرچند این قابلیت برای مشارکت بیشتر طراحی شده، ولی می‌تواند به یافتن افراد جدید برای دنبال کردن هم کمک کند. وقتی از طریق استوری یک شخص دیگر روی این استیکر تپ کنید، می‌توانید سایر استوری‌هایی که پیش‌تر درباره این موضوع منتشر شده را ببینید.

معرفی استیکر Add Yours در شرایطی اتفاق می‌افتد که اینستاگرام چند روز پیش دسترسی عمومی به استیکر اشتراک‌گذاری لینک در استوری‌ها را برای همه کاربران فعال کرد. این قابلیت پیش‌تر فقط برای کسب و کارها و کاربرانی فعال بود که حداقل ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشتند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.