رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اینستاگرام پین کردن پست در پروفایل را ممکن کرد

اینستاگرام حالا به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر سه پست یا ریلز (Reels) را در پروفایل خود پین کنند. پست‌های پین شده این شبکه اجتماعی درست مانند تیک‌تاک و توییتر در بالاترین نقطه پروفایل به سایر کاربران نمایش داده خواهند شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو،‌ اینستاگرام ماه گذشته تایید کرده بود که در حال آزمایش قابلیت پین کردن پست‌ها در پروفایل کاربران است. حالا این قابلیت از امروز در دسترس تمام کاربران قرار گرفته و شبکه اجتماعی متعلق به متا اعتقاد دارد که با این ویژگی، به تولیدکنندگان محتوا انعطاف‌پذیری جدیدی ارائه کرده تا پروفایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:

«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام در توییتر درباره این ویژگی جدید توضیح می‌دهد:

«پروفایل شما، فضای اختصاصی شماست، بنابراین ما به دنبال ارائه راه‌های بیشتری برای شما هستیم تا بتوانید آن را مدیریت کنید.»

همانطور که حساب رسمی اینستاگرام در توییتر توضیح می‌دهد، کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا از منو سه نقطه‌ای هر پست یا ویدیو ریلز خود و گزینه جدید «Pin to your profile»، آن را در پروفایل خود پین کنند. همچنین پست‌های پین شده در پروفایل، همراه با آیکون سفید سنجاق نمایش داده می‌شوند.

هرچند کاربران تاکنون می‌توانستند در استوری‌های خود به یک پست اشاره کنند و سپس آن استوری را در پروفایل خود پین کنند، اما ویژگی جدید، این فرآیند را بسیار ساده‌تر و آسان‌تر کرده است. همچنین با وجود این قابلیت، کاربران می‌توانند نظم بیشتری برای پروفایل خود ایجاد کنند. در همین رابطه، اخیرا گفته شده بود که این شبکه اجتماعی در حال کار روی امکان شخصی‌سازی نحوه نمایش پست‌ها در پروفایل کاربران خود است.

متا در چند وقت گذشته، قابلیت‌های زیادی به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش زمان نمایش Reels از ۶۰ ثانیه تا ۹۰ ثانیه یا نمایش «هشدار امبر» برای یافتن کودکان گم شده اشاره کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.