رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بارش باران در بیشتر مناطق کشور

فعالیت سامانه بارشی امروز در سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق و در برخی از مناطق شمال غرب ادامه دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی،فعالیت سامانه بارشی امروز در سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق و در برخی از مناطق شمال غرب ادامه دارد.

بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف و در مناطق جنوبی بارش همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و احتمال رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.شدت بارش در جنوب زنجان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی خواهد بود.

آسمان تهران امروز ابری همراه با مه رقیق و بارش باران گاهی افزایش باد با احتمال رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه بارش در غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های البرز مرکزی، شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و مرکز کشور می‌شود.

شدت بارش در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال به شرق خوزستان، جنوب لرستان، غرب و جنوب غرب اصفهان خواهد بود در مناطق جنوبی و غربی احتمال رخداد تگرگ پیش بینی می‌شود. دوشنبه در شمال شرقی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد و سپس این سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد و در نیمه شرقی کشور وزش باد و در سایر مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه و چهارشنبه نیز در بیشتر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.

امروز بعد از ظهر و طی روز یکشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که موجب خیزش گرد و خاک در برخی از مناطق شرق و جنوب شرق کشور می‌شود. خلیج فارس از امروز تا اوایل وقت یکشنبه مواج و متلاطم خواهد بود و همچنین امروز بخش‌های مرکزی و شرقی دریای خزر مواج است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.