باریکترین لپتاپ ورک استیشن قابل حمل معرفی شد + مشخصات فنی

لنوو از لپتاپ ورک استیشن تینک پد پی ۱ برای مهندسان و سایر افرادی که نیاز به سخت افزاری قوی دارند رونمایی کرده. تینک پد پی ۱ سبکترین و باریکترین ورک استیشن قابل حمل است و ۱۸.۴ میلی متر قطر و کمتر از ۱.۸ کیلوگرم وزن دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، تینک پد پی ۱ برای آن دسته از کاربران حرفه ای طراحی شده که نمی خواهند به میز خود محدود بمانند. این دستگاه به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن fHD یا ۴K مجهز شده که مدل بالاتر از نوع لمسی است. نمایشگر ۴K با میزان روشنایی ۴۰۰ نیت، پشتیبانی از ۱۰۰ درصد محدوده رنگی ادوبی RGB و عمق رنگ ۱۰ بیتی گزینه ای ایده آل برای عکاسان و گرافیست ها است.

اما نمایشگر fHD از ۱۰۰ درصد محدوده رنگ های sRGB پشتیبانی می کند و حداکثر روشنایی آن ۳۰۰ نیت است.

LENOVO-Thinkpad-P1_spec

پردازنده این لپتاپ زئون یا سری Core نسل هشتم اینتل است و به کارت گرافیک کوادرو پی ۲۰۰۰ انویدیا، رم تا ۶۴ گیگابایت و تا ۴ ترابایت حافظه SSD مجهز شده است. درگاه های تینک پد پی ۱ شامل تاندربولت ۳، کارت خوان اس دی، USB-A (استاندارد معمول)، HDMI نسخه ۲.۰، یک درگاه اترنت کوچک و درگاه چند منظوره صدا است. در کنار این موارد یک دوربین مادون قرمز و یک وبکم به چشم می خورند.

اما لنوو طراحی مقاوم را برای تینک پد پی ۱ فراموش نکرده. این لپتاپ بر اساس ۱۲ بخش و ۲۱ روش مختلف استانداردهای نظامی طراحی شده و بیش از ۲۰۰ بررسی کیفیت را سپری کرده. لنوو همچنین یک داک ویژه را برای تینک پد پی ۱ در نظر گرفته که از طریق درگاه تاندربولت متصل می شود. قیمت این محصول از ۱۹۴۹ دلار به بالا است.

علاوه بر این کمپانی چینی لپتاپ ورک استیشن تینک پد پی ۷۲ را نیز معرفی کرده است که به ظرافت تینک پد پی وان نیست اما در عوض از نمایشگر بزرگ ۱۷.۳ اینچی بهره می برد. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای آن نیز تا حداکثر کوادرو P5200 از انویدیا است و تا ۶ ترابایت حافظه داخلی دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.