رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازگشت رسمی لانچیا دلتا در سال ۲۰۲۶

حدود سه سال پیش بود که کمپانی ایتالیایی اتومبیلی آموس یک دستگاه لانچیا دلتا اینتگراله را به عنوان هاچبک داغ و مدرنی احیا کرده بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، هم‌اکنون و با خوشحالی فراوان باید گفت خود لانچیا برنامه‌های جذابی برای آینده محصولات مشهورش داشته و قرار است خودروی دلتا در سال ۲۰۲۶ به‌صورت رسمی بازگردد.

این یک شایعه نیست چراکه لوکا ناپولیتانو مدیرعامل جدید لانچیا اخیراً تائید کرده دلتا حدود ۴ سال بعد روی خط تولید خواهد رفت. او گفته است:

همه خواهان دلتا بودند و این خودرو از برنامه‌های ما دور نمانده است. دلتا بازخواهد گشت و خودرویی واقعی خواهد بود، خودرویی که سطح بالای پیشرفت و تکنولوژی را به نمایش خواهد گذشت. البته که دلتای جدید از قوای محرکه الکتریکی استفاده خواهد کرد.

فعلاً جزئیات این خودرو در دست نیست هرچند استفاده از پلتفرم‌های کنونی استلانتیس برای دلتای جدید منطقی به نظر می‌رسد. احتمالاً پلتفرم این خودرو نسخه تکامل یافته eVMP گروه پژو-سیتروئن خواهد بود. گفته می‌شود این پلتفرم اجازه استفاده از باتری‌های حالت‌جامد را داده و شعاع حرکتی ۷۰۰ کیلومتری را ایجاد خواهد کرد.

اما لانچیا پیش از احیای دلتا اقدام به بازنشسته کردن اپسیلون قدیمی کرده و نسل جدید آن را روانه بازار خواهد کرد. این سوپرمینی ۱۰ سال است که در بازار حضور داشته و فقط در ایتالیا عرضه می‌شود. جانشین این خودرو در سال ۲۰۲۴ عرضه شده و تنها محصول لانچیا با پیشرانه درون‌سوز خواهد بود. تا سال ۲۰۲۶ ایتالیایی‌ها فقط خودروهای الکتریکی را عرضه کرده و به دنبال مشتریانی با متوسط سن بالاتر خواهند بود.

مدیر این برند می‌گوید: “ما خودروهایی با حس بالای مسئولیت نسبت به دنیا را تولید خواهیم کرد زیرا مشتریان خواهان حمل‌ونقل پاک هستند.” لانچیا ظاهراً شبکه نمایندگی جدیدی را در نظر خواهد گرفت و با نمایندگی‌های کنونی آلفارومئو و دی اس همکاری خواهد نمود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.