بازی Final Fantasy 16 یک شخصیت زن مهم خواهد داشت

به گفته‌ی مترجم رسمی اسکوئر انیکس (Square Enix) در مصاحبه‌ی اخیر خود با IGN، یکی از همراهان شخصیت اصلی در Final Fantasy 16 شخصیت مؤنثی مهم خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیم فا، چیزی به پایان فرآیند ساخت جدیدترین نسخه از این مجموعه‌ی پرطرفدار نمانده است. با این حال اما، اطلاعات زیادی از این نسخه در دسترس نیست و حتی همراهان کلیو رزفیلد (Clive Rosefield) در طول بازی نیز مشخص نشده‌اند. رسانه‌ی IGN به تازگی و در مصاحبه‌ای با مترجم رسمی شرکت اسکوئر انیکس یعنی مایکل کریستوفر کوجی فاکس (Michael-Christopher Koji Fox) از او پرسید که آیا شخصیت مونثی همچون اِریث (Aerith) در Final Fantasy 7، سِلِس (Celes) در Final Fantasy 6 یا ژنرال بیتریکس (General Beatrix) در Final Fantasy 9، در این نسخه از مجموعه وجود دارد یا خیر.

این مترجم در پاسخ گفت: «یک شخصیت زن مهم در Final Fantasy 16 وجود دارد، اما شباهت او [با شخصیت‌هایی که نام بردید،] در همین یک مورد خلاصه می‌شود. اِریث و سِلِس از این نظر خاص هستند که بخش مهمی از روایت بازی‌هایی که در آن حضور دارند، متمرکز بر آن‌ها است.

داستان Final Fantasy 16 اما، از زمان پیش‌تولید بازی در رابطه با کلیو بوده است. همانند سایر نسخه‌های Final Fantasy، داستان کلیو نیز در مواجهه‌اش [با سایرین] روایت می‌شود و در مورد روابط میان او و همراهانش و چگونگی رشد کلیو از طریق این روابط است. هیچ شخصیتی در تاریخ Final Fantasy دنیا را به تنهایی نجات نداده است. خوشبختانه، کلیو هم نیازی به انجام این کار ندارد، زیرا او هم تنها نیست.»

او در ادامه اطلاعات بیش‌تری از همراهان کلیو به اشتراک گذاشت و اعلام کرد: «البته، این همراهان عناصر ایستا و تک‌بعدی پی‌رنگ نیستند که صرفاً تکیه‌گاهی برای کلیو باشند. هر یک از آن‌ها گذشته و اهداف مخصوص به خود را دارد؛ مواردی که با پیش‌روی بازیکنان در داستان بازی عمیقاً واکاوی می‌شود. یکی از این شخصیت‌ها بیش از سایرین پرداخت می‌شود. قوی است، اما ضعف دارد. شجاع است، اما تردید دارد. رابطه‌ی او با کلیو جوری بر کلیو اثر می‌گذارد که سرتاسر سِیر این شخصیت را دگرگون می‌کند.»

بسیاری بر این باورند که این شخصیت مؤنث جیل واریک (Jill Warrick) است؛ حاکم رزاریا (Rosaria) که در منطقه‌ی رزفیلد (Rosfield) و در کنار کلیو و جاشوا (Joshua) بزرگ شده است. همچنین، در بین هواداران مجموعه شایعه شده است که جیل احضار کننده‌ی شیوا (Dominant for Shiva) نیز هست.

ایستر اگ‌هایی (Easter Eggs) از نسخه‌های پیشین هم در این بازی وجود دارد. همانطور که کارگردان ایده‌پرداز آن یعنی کازوتویو میهیرو (Kazutoyo Maehiro) گفته بود، موگل‌ها (Moogles) در کنار چوکوبوها (Chocobos) در بازی حضور دارند.

گفتنی است که بازی Final Fantasy 16 در تاریخی نامشخص از تابستان ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.