رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازی New World با تاخیر مواجه شد

بازی جدید آمازون گیم استودیوز (Amazon Game Studios) یعنی New World با تاخیر مواجه شد. این عنوان قرار بود در تاریخ ۹ شهریور (۳۱ آگوست) برای رایانه‌های شخصی عرضه شود، اما حالا انتشار بازی به تاریخ ۶ مهر (۲۸ سپتامبر ) موکول شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیم فا، حساب کاربری رسمی بازی در توییتر این خبر را اعلام کرد و متذکر شد که از بتای در دسترس قرار گرفته و بازخوردها استفاده می‌شود تا بهترین تجربه‌ی ممکن شکل گیرد.

در بیانیه‌ی رسمی منتشر شده توسط حساب کاربری رسمی بازی در توییتر توضیحات زیر ارائه شده است: «ما می‌خواهیم در زمان لانچ عنوان New World، یک تجربه‌ی جذاب و روان را به تمامی بازی‌بازان ارائه دهیم و این بدان معنا است که باید انتظار بهبودهای متعددی را نسبت به بتای بازی داشته باشید. از چند هفته فرصت به دست آمده برای پولیش و پایداری بیشتر استفاده خواهیم کرد.»

این اولین باری نیست که بازی تاخیر خورده است، با این وجود تیم سازنده قصد دارد بالاترین کیفیت ممکن را به ارمغان آورد.

بتای بازی New World موفق بود و توانست نظر بسیاری از بازی‌بازان را به خود جلب کند. با توجه به آمار منتشر شده، در زمان راه‌اندازی این بتا، ۲۰۰ هزار بازی‌باز به طور همزمان این اثر را تجربه کردند، اگرچه شاهد شکایات مختلفی به باگ‌ها و مشکلات مختلف نیز بودیم. از طرفی برخی از مخاطبین باور دارند که سیستم مبارزات باید بهبود پیدا کند و در بهترین حالت ممکن قرار ندارد. انتظار می‌رود از طریق به‌روزرسانی‌های مختلف، مشکلات بازی برطرف شود تا شاهد یک تجربه‌ی روان‌تر باشیم.

بازی New World یک اثر MMORPG به حساب می‌آید که برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۶ از آن رونمایی شد. این عنوان در سرزمینی با نام آئترنوم (Aeternum) روایت می‌شود و ۳ قبیله‌ی مختلف را در خود جای داده است که بازی‌بازان می‌توانند به آن‌ها ملحق شوند.

عنوان New World از سرورهای مخصوصی استفاده می‌کند و به لطف این سرورهای ابری قدرتمند، قصد دارد تجربه‌ی راحتی را از یک عنوان MMORPG ارائه دهد. تیم سازنده اعلام کرده است که به لطف این ویژگی، آن‌ها موارد جدیدی را برای این بازی در نظر دارند. تیم توسعه‌دهنده‌ی New World امیدوار است تا برای ۱۰ سال از این بازی پشتیبانی نماید.

جالب است بدانید که این عنوان از سیستم مبارزات سری Dark Souls الهام گرفت است. کارگردان بازی پیرامون این موضوع قبلاََ چنین گفته بود: «عنوان ما بیش‌تر تحت نفوذ عناوینی مثل Dark Souls است. حالا زمانی که من نام Dark Souls را می‌برم، منظورم این است که بخش‌هایی از بازی از این سری الهام گرفته است. البته ما این عنوان را به شدت قابل دسترس‌تر طراحی کرده‌ایم. نمی‌خواهیم هیچ چیز دشوار و سطح بالایی در این بازی داشته باشیم، بلکه می‌خواهیم شما حس کنید که مهارتتان در نبرد اهمیت دارد.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.