رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

باید دست دزدهای داخلی را قطع کنیم

جانشین قرارگاه ثارالله تهران گفت: ما دست دزدان خارجی را تاکنون قطع کرده‌ایم و باید دست دزدهای داخلی را هم قطع کنیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از العالم، مراسم یادواره شهدای ۸ سال دفاع مقدس در فرهنگسرای اشراق برگزار شد. در این مراسم محمد اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله تهران ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج با فرمان امام خمینی(ره) در سال ۵۸ شکل گرفت و یکی از اهداف آن تشکیل ارتش ۲۰میلیونی بود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما اگر برگشتی به قبل از انقلاب اسلامی داشته باشیم و تاریخ را ورق بزنیم، خواهیم دید که در ۲۰۰ سال گذشته وسعتی ۲.۵ برابر وسعت کنونی کشور به بیگانگان داده شد.

کوثری با اشاره به هجمه‌ها علیه جمهوری اسلامی از اول انقلاب تاکنون گفت: تاکنون نظام به لطف رهبری و مردم ولایتمدار ایستادگی کرده است، همانطور که خاطرتان است می‌خواستند نظام اسلامی را به کلی از بین ببرند و نظام مورد نظر خودشان را در این کشور جایگزین کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران در ادامه خاطر نشان کرد: بسیج یک پدیده جدید و نویی هست. در کشوری مثل چین که جمعیت یک میلیاردی دارد ارتش آن ۷ میلیون نفر است، اما امام گفت که از ۳۶ میلیون ۲۰ میلیون جوان بسیجی نیاز است. امام می‌دانست که همه مردم باید در صحنه باشند، لذا وقتی این فرمان صادر شد جوانان ما در قالب نیروهای مردمی قرار گرفتند.

وی افزود: واقعاً بسیج لشکر مخلص خداست. اگر امروز امنیت در جامعه ما حاکم است از وجود تک تک این عزیزان بسیجی است. ارتش و سپاه به اندازه خودشان نقش دارند، اما بسیج نیز نقش مهمی دارد.

کوثری با اشاره به هجمه‌ها علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمنان علیه ما خیلی تبلیغ می‌کنند و جنگ روانی راه می‌اندازند، اما الگوی ما امام حسین(ع) است، پس قوی هستیم.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران افزود: جنگ فی‌نفسه چیز خوبی نیست، اما دفاع کردن برای همه ما واجب است. آمریکا از ما عصبانی است چون ما دست او را از منطقه و کشورمان کوتاه کردیم. ما دست دزدان خارجی را تاکنون قطع کرده‌ایم و باید دست دزدهای داخلی را هم قطع کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همانطور که ما در مقابل دنیا ایستادیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک‌مان از بین برود پس می‌توانیم مشکلات اقتصادی را هم حل کنیم و از این مقطع عبور نماییم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.