رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برنامه‌ها و اهداف سفر رییس دستگاه قضا به لرستان

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در سفر یک روزه خود به لرستان، در فرودگاه خرم‌آباد، مورد استقبال رسمی مقامات استان، رئیس کل دادگستری و جمعی از قضات دستگاه قضایی قرار گرفت و در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر با حضور مسئولین عالی قضایی و استان مشکلات لرستان بررسی و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهدا، قضات دادگستری و جمعی از مردم استان، شرکت در شورای اداری و شورای قضایی و نشست خبری با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در این سفر است.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز دهم فروردین ماه در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، با بیان اینکه قبل از هر سفر هیاتی به استان موردنظر برای بررسی مسائل آنجا اعزام می‌شوند که در این راستا ۲۲نفر از همکاران به لرستان سفر کردند و وضعیت و شرایط همکاران، سازمان‌های اداری و دادگستری را مورد بررسی قرار دادند، گفت: گزارشات این هیات آماده شده است که امروز در شورای قضایی استان با حضور نماینده ولی‌فقیه، استاندار و مسئولین عالی قضایی بررسی کرده و تصمیماتی را در رابطه با حل مشکلات در استان اتخاذ می‌کنیم و مواردی که باید در مرکز دنبال شود مشخص خواهیم کرد.

رئیسی افزود: هم‌چنین امروز نشستی را با همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه و مسئولین استانی در شورای اداری و نمایندگان اقشار مختلف استان خواهیم داشت، امیدوارم این سفر و آنچه که بررسی می‌شود منشاء گشایش در زندگی مردم و همکاران و در راستای ماموریت اصلی‌مان که اجرای عدالت است باشد و این عدالت را آنگونه که خداوند راضی است اجرایی کنیم.

وی در ادامه از تاخیر صورت گرفته در سفر به لرستان عذرخواهی کرده و گفت: شرایط کرونایی منجر به این تاخیر شد. در این سفر مایل بودیم در مرکز استان و شهرستان‌ها اجتماعات مردمی را داشته و در خدمت آنان باشیم، اما شرایط اجازه نمی‌دهد، لذا با برخی از مسئولین و همکاران دیدار می‌کنیم. امیدوارم در یک دیدار دیگری بتوانیم در خدمت مردم لرستان باشیم و از نزدیک از نقطه‌نظرات و نگاه‌های ارزشمند آنان بهره‌مند شویم.

رئیس قوه قضائیه هم‌چنین با ادای احترام به مقام شامخ ۶۳۰۰ شهید لرستان گفت: به خانواده مکرم شهدا ، ایثارگران و جانبازان که سندهای زنده جانفشانی، ایستادگی و مقاومت در راه حق دفاع مقدس هستند، و همچنین به مفاخر بزرگ و نام‌آور لرستان که نه تنها افتخار این دیار بلکه افتخار امت اسلامی بودند ادای احترام کنم.

به گزارش ایسنا، در این سفر محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، سید احمد مرتضوی مقدم رئیس‌ دیوان عالی کشور، غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه و درویشیان رئیس‌ سازمان بازرسی کل کشور حضور دارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.