رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بزرگترین آژانس تبلیغاتی دنیا هم به ایلان ماسک پشت کرد؛ GroupM: خرید تبلیغات در توییتر خطرناک است

«GroupM»، بزرگترین آژانس تبلیغاتی جهان به مشتریان در مورد تبلیغات در توییتر هشدار داده و اعلام کرده خرید تبلیغات در توییتر خطرناک است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، «GroupM»، بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی جهان به مشتریان در مورد تبلیغات در توییتر هشدار داده و اعلام کرده که خرید تبلیغات در توییتر خطرناک است.

پیش‌تر نیز شرکت‌های تبلیغاتی دیگری از جمله Omnicom و IPG در مورد تبلیغات در توییتر به مشتریان خود هشدار داده بودند.

شرکت Omnicom یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های تبلیغاتی دنیا که با برندهای مطرحی مثل اپل، مک‌دونالد و پپسی کار می‌کند، چند روز قبل به مشتریان خود توصیه کرد که فعلاً صرف هزینه برای تبلیغات در توییتر را متوقف کنند. IPG نیز نظر مشابهی مانند Omnicom مطرح کرده است. حالا GroupM از گروه WPP نیز به‌عنوان سومین و البته بزرگ‌ترین غول تبلیغاتی دنیا، به شرکت‌های بزرگ می‌گوید آنها ممکن است بخواهند پول را جای دیگری ببرند.

آژانس‌های تبلیغاتی در مورد توییتر هشدار می‌دهند

آژانس تبلیغاتی GroupM با شرکت‌هایی مانند گوگل، L’Oréal ،Bayer ،Nestle ،Unilever ،Coke و Mars همکاری می‌کند. این شرکت تاکنون نگرانی خود را به شکل‌های مختلفی در مورد توییتر بعد از تصاحب توسط ایلان ماسک مطرح کرده است. بعد از خرید توییتر توسط ماسک، تعداد زیادی از مدیران توییتر این شرکت را ترک کرده یا اخراج شده‌اند که در بین آنها افرادی به چشم می‌خورند که مسئولیت ایمنی، امنیت و رعایت قوانین را برعهده داشته‌اند.

با روی کار آمدن مدیران جدید امنیت فناوری اطلاعات، حریم خصوصی،‌ اعتماد و ایمنی، حتی ممکن است مشکلات بیشتری برای این شرکت پیش بیاید. این آژانس تبلیغاتی می‌‌خواهد بداند که توییتر برای موضوعاتی همچون ایمنی کاربران و شرکت‌ها، چه برنامه‌هایی دارد و خواهان شفافیت بیشتر در مورد چنین طرح‌هایی است. همچنین این آژانس تبلیغاتی در مورد دستورالعمل‌های مربوط به تعدیل نیرو و سیاست‌های کلی شرکت، نگرانی‌هایی دارد که در صورت مرتفع‌شدن آنها می‌تواند به مسیر خود ادامه دهد.

آژانس تبلیغاتی GroupM هنوز نسبت به گزارش منتشر‌شده در این موضوع واکنشی نشان نداده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.