رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بزرگ‌ترین مشکل فوتسال زنان ایران چیست؟

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما مشخص نشدن نائب رئیس زنان فدراسیون فوتبال است. در بخش بانوان کسی نیست تا از حق ما دفاع کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، آرزو صدقیانی‌زاده روز یکشنبه درباره استعفای سرمربی تیم ملی و بلاتکلیفی فوتسال زنان، اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل ما مشخص نشدن نائب رئیس زنان فدراسیون فوتبال است و کسی نیست تا از فوتبال و فوتسال زنان دفاع کند. ابتدا باید تکلیف نائب رئیس مشخص شود تا پله پله کارهای تیم ملی فوتسال زنان نیز انجام شود و بعد از آن سرمربی تیم را مشخص و اردوها را برگزار کنند.

وی افزود: تیم ملی فوتسال زنان همواره مظلوم واقع می‌شود. چهار سال از عمر ورزشی ما به دلیل کرونا، بی‌برنامگی و بی‌تدبیری مسئولان فدراسیون سوخت. می‌توانستیم در تیم ملی باشیم اما این تیم به حال خود رها شده است و آینده روشنی برای آن نمی‌بینم.

ملی‌پوش فوتسال زنان عنوان کرد: تیمی که مدعی آسیا بود و باید تمرین ممتد داشته باشد متاسفانه هیچ شرایط ایده‌آلی ندارد و با این شرایط نباید توقع داشته باشند تا در مسابقات آسیایی یا بین‌المللی نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در این فصل از سوپرلیگ فوتسال زنان برای تیم نصر فردیس بازی می‌کنم، گفت: فصل گذشته هم به دلیل آسیب‌دیدگی در مرحله پلی‌آف به تیم نصر فردیس اضافه شدم و شرایط خوب بود اما در دو فصل گذشته که برای سایپا بازی می‌کردم.

صدقیانی‌زاده خاطرنشان کرد: تاکنون چند بازی در سوپرلیگ فوتسال زنان انجام دادیم؛ اما متاسفانه نتوانستیم آنگونه که باید نتیجه بگیریم. فکر کنم ۱۶ بازی دیگر داریم و مطمئنم که در ادامه نتایج بهتری می‌گیریم. اولین سال است که سوپر لیگ برگزار می‌شود و از جذاب‌ترین سال‌های ورزشی است و در هر بازی هر هشت تیم در لیگ برتر می‌توانند پدیده باشند. نمی‌توانیم نتایج بازی را از قبل پیش‌بینی کنیم و فشار بازی خیلی زیاد است.

بازیکن تیم فوتسال زنان نصر فردیس گفت: ما بازیکنان همیشه می‌گفتیم که تعداد تیم‌ها را کم کنند تا کیفیت بازی‌ها بالا برود و تیم‌ها زنگ تفریح هم نشوند. این چه قانونی است که حتما تعداد بازی‌ها زیاد شود. خدارا شکر امسال این موضوع گریبانگیر ما نشد امیدوارم در سال‌های آینده هم فکری به حال این موضوع کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.