رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بشار پول پرسپولیس را قبول نکرد

هافبک عراقی که کمترین دریافتی را بین بازیکنان پرسپولیس در این فصل داشته، بر خلاف رادو پولی از باشگاه نگرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، بعد از کلی وعده وعید برای پرداخت مطالبات خارجی‌های پرسپولیس، رسول‌پناه سرپرست این باشگاه به بازیکنان خارجی وعده داد دیروز درصدی از قراردادشان را پرداخت خواهد کرد، وعده‌ای که عملی شد و ابتدا رادوشویچ به همراه مدیر برنامه‌های خود به باشگاه رفت و بعد از گفتگو با رسول‌پناه پول خود را دریافت کرد و با خوشحالی و رضایت کامل محل باشگاه را ترک کرد.

اما این موضوع برای بشار رخ نداد و هافبک عراقی که کمترین دریافتی را بین بازیکنان پرسپولیس در این فصل داشته، بر خلاف رادو پولی از باشگاه نگرفت. رقم قرارداد این دو و البته طلب‌شان با هم متفاوت است و رادو، چون طلب کمتری داشت حاضر به دریافت پول شد.

اما ماجرای پول نگرفتن بشار چه بود؟ گویا هافبک عراقی بار دیگر مدیر برنامه‌های خود را به باشگاه فرستاد تا طبق توافق قبلی مبلغی را دریافت و خود را آماده بازگشت به ایران کند، ولی پولی که برای پرداخت به بشار در نظر گرفته شده بود بسیار کمتر از آن چیزی بود که فکرش را می‌کرد. به همین دلیل مدیر برنامه‌های بشار دست خالی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و راضی به دریافت مبلغ مورد نظر باشگاه پرسپولیس نشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.