رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین توافق روی میز است، گام آخر را بردارید

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که بهترین توافق برای تمامی طرف‌ها روی میز قرار گرفته است و همه طرف‌های برجام باید گام آخر را بردارند.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده هیأت این اتحادیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، با اشاره به اظهارات اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که بهترین توافق ممکن برای تمامی طرف‌ها روی میز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر بورل که گفته بود پیش‌نویس متن توافق هسته‌ای ارائه شده است، گفت: ««بهترین توافق ممکن برای طرف‌ها روی میز است، این توافق مزایای اقتصادی روشن و قابل اندازه‌گیری را برای مردم ایران تضمین می‌کند و مزایای قابل‌راستی‌آزمایی عدم اشاعه را برای جامعه بین‌المللی تضمین می‌کند. من تمامی طرف‌ها را دعوت می‌کنم تا گام آخر را بردارند».

پس از آن که بورل اعلام کرد که پیش‌نویس متن توافق هسته‌ای را ارائه کرده‌اند، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که پیشنهادهای تازه اتحادیه اروپا در خصوص احیای توافق هسته ای موسوم به برجام را بررسی خواهند کرد.

وی تصریح کرد که در حال بررسی پیش‌نویس متن توافق هسته‌ای هستند که بورل با آمریکا و ایران و دیگر اعضای برجام در میان گذاشته است و پاسخ خود را به اتحادیه اروپا ارائه خواهیم کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.