رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین روش برای قدرتمند شدن در بازی پابجی موبایل چیست؟

بهترین روش برای قدرتمند شدن در بازی پابجی موبایل چیست؟ در مطلب پیش رو به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

به گزارش اینتیتر، هر بازی ای که خیلی محبوب و معروف می شود، گیمر های دیگر هم کنجکاو می شوند که ببینند در آن چه می گذرد. آن ها نیز در آن بازی که احتمالا به صورت آنلاین هم هست، ثبت نام کرده و مراحل آموزشی را طی می کنند و کم کم جذب آن می شوند.

این باعث می شود که روزانه درصد قابل توجهی از مردم به سمت آن اثر کشانده شوند. این عناوین می توانند در سبک های متنوعی باشند، اما انصافاٌ نباید از قدرت ژانر بتل رویال به سادگی عبور کرد.

 

بازی های بتل رویال چند سالی هست که ترند شده اند و عده زیادی از گیمر ها از تجربه بازی در این سبک به شدت لذت می برند. البته این بازی مخالفان کمی هم ندارد، اما طرفداران ترجیح می دهند که صرفا به تجربه این بازی پرداخته و توجهی به انتقاد ها نداشته باشند. از این بازی ها که بعضا روی گوشی های هوشمند هستند می توان به فورتنایت و یا کال آف دیوتی موبایل اشاره داشت.

بهترین روش برای قدرتمند شدن در بازی پابجی موبایل چیست؟

می دانیم که پابجی تا چه حد هوادار دارد و حتی در ایران هم این قضیه به وفور مشاهده می شود. محبوبیت این اثر تا جایی زیاد شده است که شایعاتی در مورد ساخت نسخه دوم آن هم به گوش می رسد که باید صبر کرد و دید که آیا این اتفاق رخ می دهد یا خیر. در این بازی باید با شخصیت خود همراه شده و وارد نقشه ای بزرگ شوید.

سپس می توانید به جمع کردن سلاح ها و آیتم های مورد نیازتان پرداخته و با رقبای خود مبارزات جانانه ای داشته باشید. در پایان هر گیمری که روی نقشه باقی بماند، پیروز میدان خواهد بود. البته بخش های دیگری هم در منوی این اثر به چشم می خورد که نباید آن ها را از دست داد.

گیمر های زیادی در بازی پابجی علاقه دارند که ببینند چطور می توان ترفند هایی را برای کسب راحت تر پیروزی فرا بگیرند. خوشبختانه روش هایی برای قدرتمند تر شدن در بازی پابجی وجود دارد که در این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت. پس اگر از عاشقان پابجی هستید، ما را تا پایان همراهی کنید.

داستان بازی پابجی به چه صورت است؟

در هر بازی شما در مقابل ۹۹ بازیکن دیگر قرار خواهید گرفت که با استفاده از چتر نجات بر روی جزیره ای فرود می آیید که باید بتوانید در زمان مشخص به منطقه ای که بازی بر روی نقشه مشخص کرده برسید و علاوه برتلاش برای رساندن خود به این منطقه باید یک استراژدی برای از بین بردن بازیکنان دیگر نیز داشته باشید.

در هر مرحله برای پیشرفت شما احتیاج دارید متناسب با مرحله ای که در آن قرار دارید سلاح و لباس شخصیت خود را ارتقا دهید، برای ارتقای اسلحه ها و لباس ها شما باید از یوسی پابجی استفاده کنید.

نارنجک ها را فراموش نکنید

بسیاری از گیمر ها صرفا به تفنگ ها بسنده می کنند و به دنبال سایر آیتم ها برای از بین بردن دشمنان خود نیستند. این در حالی است که تیم سازنده آیتم های گوناگونی را در بازی قرار داده است تا شما عزیزان از آن ها بهره ببرید. در بخش هایی از بازی و به خصوص زمان پایانی که گیمر های کمی روی نقشه باقی می مانند، طبیعی است که در مناطق مختلفی مخفی می شوند تا در نهایت به شما حمله کنند. در چنین شرایطی، استفاده از نارنجک ها فوق العاده خواهد بود و آن ها را غافلگیر خواهد کرد. این شاید یکی از ساده ترین ترفند های موجود در این گیم به حساب بیاید.

بهترین روش برای قدرتمند شدن در بازی پابجی موبایل چیست؟

محل فرود خود را تعیین کنید

شاید گیمر های زیادی را دیده باشید که بدون توجه به محل فرود، تنها می خواهند که کار را به سرعت پیش ببرند. شاید خود شما هم جزو این دسته از گیمر ها باشید. فراموش نکنید که ساختمان های بلند در این بازی معمولا تجهیزات فراوان و متنوعی در خود دارند، اما نکته منفی در مورد آن ها این است که رقبای فراوانی هم به سراغشان می روند. پس در وهله اول، سعی کنید به سمت ساختمان های کوچک فرود بیایید تا ابتدای بازی را در کمال آرامش سپری کنید.

در ابتدا فقط لوت کنید

لوت کردن به معنای جمع آوری منابع مختلف در یک بازی است. هنگامی که فرود می آیید، بدون توجه به آن که آن منابع دقیقا چه چیز هایی هستند، فقط و فقط آن ها را بردارید. این اتفاق باعث می شود که وقتی دشمنی در همان اول کار به سراغتان آمد، دست خالی نباشید و توان مقابله با وی را داشته باشید. بعدا می توانید دارایی های خود را سر صبر تغییر داده و سلاح ها و دیگر آیتم هایی که دوست دارید را پیدا کنید.

نکته دیگر هم این است که شاید هنگامی که روی زمین فرود می آیید، صدای تیراندازی در همان حوالی به گوش برسد. در چنین مواردی، جهت خود را عوض کرده و به هر سمتی که امن تر است بروید. رفتن شما به سمت محل درگیری آن هم بدون هیچ منابع لازمی، مساوی با شکست خوردن است.

از گزینه های خودکار بهره ببرید

بدون شک تجربه بازی پابجی بر روی رایانه های شخصی و یا حتی کنسول ها کار ساده تری است. گیمر های فراوانی عقیده دارند که نسخه موبایلی این بازی به دلیل دشواری در هدایت کاراکتر کمی اذیت کننده است، اما هرگز نگران نباشید. گزینه های متعددی در تنظیمات این بازی وجود دارد که برخی از امور همچون تیراندازی را برایتان به صورت خودکار انجام می دهد. بنابراین وقتی که سلاح را به سمت حریف خود گرفته اید، بی هیچ سختی تیراندازی آغاز خواهد شد و می توانید بهتر از قبل پیشروی داشته باشید. این اتفاق فقط در تیراندازی وجود ندارد و از روش خودکار می توانید برای نگاه کردن، برداشتن منابع و برخی موارد دیگر هم استفاده نمایید.

بهترین روش برای قدرتمند شدن در بازی پابجی موبایل چیست؟

هنگام نبرد ها جنب و جوش زیادی داشته باشید

یکی از ترفند هایی که باورش سخت است، اما باعث نتیجه بهتر شما می شود، این است که در زمان نبرد ها باید فعالیت زیادی داشته باشید. ایستادن در یک مکان و تیراندازی آن هم زمانی که پشت دیوار یا هیچ مورد دیگری نیستید، منجر به شکست خوردن شما می شود. در زمان انجام تیراندازی ها، حتما جنب و جوش داشته باشید و حتی به صورت زیگزاگی به این طرف و آن طرف بروید تا دشمن نتواند اهداف دقیقی داشته باشد. حتی وقتی که تیری ندارید و می خواهید پا به فرار بگذارید، انجام این ترفند را به شما توصیه می کنیم.

 

سخن پایانی

مطالبی که گفته شد، از مهم ترین ترفند های پابجی بودند که باعث پیروزی شما در بازی می شوند. امیدوار هستیم که همیشه با پیام Winner winner chicken dinner مواجه شوید! البته در این بازی ارزی رایج به نام یوسی وجود دارد که می توانید در مقاله ” بررسی انواع روش های تهیه یوسی در بازی پابجی به صورت رایگان و پولی ” اطلاعات کامل تری از این ارز محبوب و رایج بازی به دست آورید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.