بهترین سایت های خرید ساعت مچی اصل در ایران کدامند؟

خرید ساعت مچی به دلیل انبوه ساعت های تقلبی در ایران برای افراد مبتدی کمی پیچیده است. لذا قبل از خرید ساعت اصل توجه به نکات ذیل ضروری است.

به گزارش اینتیتر، خرید ساعت مچی به دلیل انبوه ساعت های تقلبی در ایران برای افراد مبتدی کمی پیچیده است. لذا قبل از خرید ساعت اصل توجه به نکات ذیل ضروری است.

  1. از مراکز رسمی بخرید
  2. تمامی ساعت های اورجینال دارای گارانتی بین المللی می باشند.
  3. حداقل مقاومت در برابر آب برای ساعت های اورجینال ۳۰ متر است
  4. ساعت های اورجینال دارای شناسنامه می باشند در این شناسنامه نمایندگی های رسمی، حداقل مقاومت در برابر آب، خدمات پس از فروش و…ثبت گردیده است.

با توجه به اهمیت خرید از مراکز معتبر در ادامه به معرفی بهترین سایت های ساعت مچی در ایران می پردازیم.

وب سایت تجاری پل کالا:

شرکت بازرگانی پل کالا یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه های آنلاین در زمینه خرید ساعت مچی و زیورآلات است این شرکت بازرگانی با پشتیبانی فروش برند های فسیل، دیزل، ریباک و….. که همه جزء پرفروش ترین برند های ساعت مچی در ایران هستند گامی به جلو در بازاریابی ساعت های اورجینال و قیمت مناسب در ایران برداشته است. محصولات این فروشگاه با گارانتی جهانی و خدمات پس از فروش بین المللی به مشتری ارائه می گردد. بنابراین خیالتان از اصالت کالا راحت است. از نکات مثبت دیگر این فروشگاه امکان خرید حضوری، تضمین بهترین قیمت، ارسال رایگان و انبوهی از محصولات است که تقریبا تمام نیاز های مشتری را پوشش می دهد.

فروشگاه آنلاین پارس:

فروشگاه پارس نیز یکی دیگر از برترین سایت های خرید ساعت مچی اصل در ایران است. این فروشگاه تحت سرپرستی شرکت پارس آناهید رایان سیستم که نماینده ساعت های کاسیو در ایران است، می باشد. فروشگاه پارس به صورت آنلاین فعالیت می کند و ارسال محصول در این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. ارسال محصول نیز در فروشگاه پارس به صورت رایگان است.

خرید ساعت مچی در مجموعه پارس با ضمانت پوزیترون انجام می گیرد. مرکز خدمات پوزیترون، مرکز تخصصی و رسمی برای خدمات پس از فروش ساعت های کاسیو در ایران است. انواع ساعت های کاسیو ، جی شاک، بی بی جی، پروترک، ادیفس و شین با این ضمانت نامه در فروشگاه پارس ارائه می شوند.

در این مقاله با معتبرترین سایت های خرید ساعت مچی در ایران آشنا شدید ذکر این نکته مجددا ضروری است که در هنگام خرید ساعت اصل اخذ گارانتی رسمی و بین المللی مهر شده توسط نمایندگی رسمی یک اصل ثابت می باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.